xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
2 skærme?
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)


53

0
03. november 2015 @ 09:54
Novice
Hejsa,

Jeg har en thunderbolt display, og en fladskærm på HDMI.

Jeg kan dog ikke lykkes med at få billede på begge. Når begge er sat til, er det kun thunderbolt display der får billede.

Kan man løse dette med et hack? Jeg ønsker nemlig at fladskærmen på HDMI skal vise en browser side (Statistik) fast altid, mens jeg arbejder på min thunderbolt skærm
  3
0
  190

1833

0
03. november 2015 @ 10:36
Stormogul
Hvilken maskine har du og har du prøvet med mini-displayport kabel til hdmi fra din thunderbolt skærm?

53

0
03. november 2015 @ 11:09
Novice
Signifikant skrev: Hvilken maskine har du og har du prøvet med mini-displayport kabel til hdmi fra din thunderbolt skærm?


Hejsa,

Der er tale om en MacBook Pro (Retina, 13î, primo 2015)

Nej det har jeg faktisk ikke prøvet - har faktisk aldrig bemærket der var den udgang :o)

Ville dog foretrække at kunne bruge HDMI udgangen på computeren a.h.t. kabler og skjulning af disse.

1833

0
03. november 2015 @ 11:17
Stormogul
Slår du skærmspejling fra, så hver skærm viser særskilt billede?

Har ikke selv sådan en maskine, men kan ikke se noget til hindre for at din nuværende opstilling skulle virke. Et alternativ er igen et mini-displayport kabel til hdmi, fra den anden af din thunder-bolt stik i maskine (er også mini-displayport stik), hvis det gør en forskel i din opstilling (ekstra stik at tilslutte i forhold til tilslutning via din thunderbolt skærm).