xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
FPS drop i WoW
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)


171

0
03. september 2015 @ 12:57
Novice
Som overskriften siger har jeg et problem med FPS i WoW, tidligere havde jeg en Mac Pro 1.1 med et radeon 5770 i og det kørte som en drøm, jeg har så siden skiftet til en Pro 3.1 hvor jeg så også har valgt at sætte et 5770 i eftersom det kørte glimrende i den gamle og det så absolut burde være fint i en endnu stærkere pro, mit problem er at ud af det blå begynder min FPS at droppe ganske voldsomt vi snakker om fra ca 70 og ned til ca 20, og det har intet at sige hvor i spillet jeg er og hvad jeg laver, pudsigt nok havde jeg ikke problemet i min gamle og svagere Pro, ikke nok med at FPS falder voldsomt, spillet stopper også nærmest op når FPS svinger, skal siges at når den begynder på det hopper FPS'en op og ned som en vanvittig hvilket nærmest gør det umuligt på nogen måde at spille.
SMC og NVRAM reset er begge dele prøvet....NVRAM reset virker kortvarigt...
Gode råd modtages med kyshånd for jeg er sgu noget lost ærlig talt
Mac Pro 5.1 X5680 RX 55, iPhone 11 Pro max
  3
0
  771

1833

0
03. september 2015 @ 13:28
Stormogul
Kunne være et kølingsproblem og den begynder at throttle. Ved ikke om Mac Fan Control kan hjælpe, men det gratis og et forsøg værd..

8581

198
03. september 2015 @ 14:59
Poseidon
Ja, tjek temperaturerne under langvarig brug.
Der var engang en Mac...

171

0
03. september 2015 @ 17:43
Novice
Umiddelbart tvivler jeg meget på det er et temperatur problem det er i hvert fald ikke CPU'erne der bliver varme de aldrig over 50 grader, ydermere så er det totalt random hvornår problemet er der, nogle gange fra jeg starter spillet andre gange har jeg spillet i timer før der sker noget, jeg hælder selv til at tænke det måske er noget driver fuck up, men jeg har ikke den ringeste anelse om hvordan jeg kan kontrollere det....
Mac Pro 5.1 X5680 RX 55, iPhone 11 Pro max