xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Macnyt FAQ - lovbogen for dette website (FAQ)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hjælp søges! Ny mac - prøver at hente filer fra TC
Kategori: Macnyt FAQ - lovbogen for dette website (FAQ)


2

0
01. september 2015 @ 21:03
Nyt medlem
Jeg har skiftet mac. Inden da lagde jeg alt data over på TC. På den nye kan jeg godt se og log mig på TC og finde sidste backup. Nu vil jeg gerne vise min hustru at alle billeder stadig er der og trykker på iphoto library ikonet. Den skriver nu "iphoto-biblioteket er låst eller ligger på en disk der er låst"

Hvad gør man ved det??

Spørgsmål 2 - hvordan ser jeg al min musik i itunes - og stadig vil lade det blive liggende på TC?

På forhånd tak
Venligst
  3
0
  72

1833

0
01. september 2015 @ 21:06
Stormogul
Prøv at holde alt-tasten nede når du starter og itunes og iphoto, så skulle de gerne spørge efter placering af biblioteket. Mener også at man i iPhoto kan skifte bibliotek, når det er kørende, men er ikke foto-mand..

2

0
01. september 2015 @ 21:42
Nyt medlem
gjort. den sti jeg valgte lå på TC so sikkerhedskopi, hvilket den ikke kunne godtage som bibliotek. Så nu henter jeg mine billeder og musik ind på macbooken og kun bruger TC til at sikkerhedskopiere, ikke som server som jeg troede man kunne. Men tak for hjælpen, den genvej får jeg brug for når jeg alligevel skal definere biblioteket. Jeg skal bare flytte indholdet først

8581

198
01. september 2015 @ 21:49
Poseidon
Nu nævner du sikkerhedskopi, så jeg antager du har brugt Time Machine? I såfald skal du køre backuppen ind igen, for at bruge filerne.
Der var engang en Mac...