xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Bedste tidsdræbere lige nu?
Kategori: Let the games begin - pang pang, ouch - got me (Spil)


125

0
11. maj 2015 @ 09:55
Novice
Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)
  27
0
  919

8586

198
11. maj 2015 @ 10:08
Poseidon
Plants vs. Zombies 1 (Ikke 2'eren, da den er et reklame-helvede).
Der var engang en Mac...

2322

0
11. maj 2015 @ 10:10
ASCII jonglør
På en så lang flyvetur er du forhåbentligt med et så moderne fly, at der er en personlig skærm indbygget i sæderyggen foran. Specielt de nye Dreamliners er vidunderlige i den retning, ikke kun i kvalitet, men også mht. mangfoldigt indhold, som kan vælges og bruges individuelt på skærmen. Man kan endda bestille mad og snacks via skærmen, som leveres straks i 30.000 fods højde

Prøv at checke hos dit flyselskab, hvordan skærmsituationen er i flyet. En iPhone 6-skærm er lidt lille for en 10 timers flyvetur

God tur!
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

125

0
11. maj 2015 @ 12:09
Novice
Yes yes det er en Dreamliner. Men sidst jeg rejste med den havde jeg set nærmest alt hvad de tilbød. Man kan selvfølgelig se det igen, men det kunne jo være der lige var en spil der kunne stjæle 3-4 timer

8586

198
11. maj 2015 @ 12:14
Poseidon
Stig Storm skrev: På en så lang flyvetur er du forhåbentligt med et så moderne fly, at der er en personlig skærm indbygget i sæderyggen foran. Specielt de nye Dreamliners er vidunderlige i den retning, ikke kun i kvalitet, men også mht. mangfoldigt indhold, som kan vælges og bruges individuelt på skærmen.

Jeg er næsten lige kommet hjem fra New Zealand, og jeg garanterer dig for at man gerne vil have noget andet at lave end at kigge på den skærm når man skal flyve langt..
Man er godt nok død i hovedet efter sådan 30 timers rejse uden ordentlig søvn.. Men jo, jeg fik da kværnet en 5 film af på både ud- og hjemrejsen.
Der var engang en Mac...

2322

0
11. maj 2015 @ 12:56
ASCII jonglør
Helt enig Men så er det måske en god idÈ at flytte opmærksomheden enten over på skyer & landskab udenfor - forudsat man har vinduesplads og dagslys, naturligvis - af hvilken grund jeg ALTID sørger for det. Elsker at hænge ud af vinduet og kigge på isformationer dybt nede på Grønland eller skymønstre over Alperne. Naturens mønstre virker belivende at betragte, skulle jeg hilse og sige. Ellers kan man jo læse en bog, for den ene skærm kan da være lige så trættende som den anden.

Eller hvad med en flirt med en medpassager? Man ved aldrig, hvad den slags møder kan afstedkomme
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2322

0
11. maj 2015 @ 13:00
ASCII jonglør
Christian Bjerg skrev: Yes yes det er en Dreamliner. Men sidst jeg rejste med den havde jeg set nærmest alt hvad de tilbød. Man kan selvfølgelig se det igen, men det kunne jo være der lige var en spil der kunne stjæle 3-4 timer

Så stiller sagen sig jo noget anderledes Jeg selv sad og spillede en del skak på skærmen foran, sidst jeg fløj Dreamliner, en udemærket fornøjelse. Det drejer sig jo om at kunne variere undervejs i en sådan bette superdåse
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

153

0
11. maj 2015 @ 13:36
Novice
Hvad denne small talk med Macnyt at gøre - lad os dog blive fri for alle disse hjernedøde indlæg

8586

198
11. maj 2015 @ 13:39
Poseidon
sørenc skrev: Hvad denne small talk med Macnyt at gøre - lad os dog blive fri for alle disse hjernedøde indlæg

Hold da op...

Og specielt set i forhold til de indlæg jeg kan se du selv har lavet - Hold da op en omgang dobbel moral hva'?
Der var engang en Mac...

1139

12
11. maj 2015 @ 13:56
Stormogul
Prøv en omgang Threes. Det kan godt slå et par timer ihjel.

264

0
11. maj 2015 @ 16:54
Juniormedlem
Monument Valley kan anbefales

1425

21
11. maj 2015 @ 17:17
Stormogul
Bloons td5 brugte jeg lang tid på da jeg skulle flyve til Thailand

153

0
11. maj 2015 @ 17:29
Novice
David Munch
Hvor ville verden og Macnyt blive beriget uden din tilstedeværelse.



4457

0
11. maj 2015 @ 17:36
Suspenderet
sørenc skrev: Hvad denne small talk med Macnyt at gøre - lad os dog blive fri for alle disse hjernedøde indlæg

sørenc skrev: David Munch
Hvor ville verden og Macnyt blive beriget uden din tilstedeværelse.

Så er sørenc ñ bedre kendt som Allan Nielsen ñ sluppet ud af distriktspsykiatrien ñ igen-igen.

Jeg foreslår en GoFundMe side til akut kontant indsamling til fornyet medicinering af patienten.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

153

0
11. maj 2015 @ 18:40
Novice
Wassing

Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum.

Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum,

P≈ forhånd tak










598

3
11. maj 2015 @ 18:41
Kaptajn
Christian Bjerg skrev: Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)


∆rgeligt at det skal være offline, ellers denne tråd
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

1139

12
11. maj 2015 @ 18:55
Stormogul
Jørgen St. Jensen skrev:
Christian Bjerg skrev: Jeg spiller aldrig på min iPhone 6, men jeg har en 10 timers flyvetur på søndag, og tænkte jeg ville spørge herinde, hvilke spil folk bruger til at dræbe lidt tid. Spillet skal virke offline :)


∆rgeligt at det skal være offline, ellers denne tråd


Godt set. Det var sku dagens griner

4457

0
11. maj 2015 @ 21:47
Suspenderet
sørenc skrev: vassing
Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum.
Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum,
P≈ forhånd tak

Go' tur hjem til Sct. Hans...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

1275

36
11. maj 2015 @ 22:18
Stormogul
vassing skrev:
sørenc skrev: vassing
Du og dine ligesinde en SKAMPLETTER og PLATUGLER for dette forum.
Webmaster kan du ikke venligt bidrage til at disse mange "hjernedøde" mennesker udelukkes fra dette forum, sådan at det bidrager til et indholdsrigt og berigende forum,
P≈ forhånd tak

Go' tur hjem til Sct. Hans...


DFTR

Oversat: Don't feed the trolls - or you become a troll
MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

4457

0
11. maj 2015 @ 23:45
Suspenderet
Sådan...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

4457

0
12. maj 2015 @ 05:11
Suspenderet
Martin Ammentorp skrev: DFTR
Oversat: Don't feed the trolls - or you become a troll

Jeg ved det, men lige i tilfældet Allan Nielsen/sørenc så er alt håb ude, og skabningen er uden for al (pædagogisk) rækkevidde...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

4457

0
12. maj 2015 @ 05:13
Suspenderet
Martin Ammentorp skrev: DFTR
Oversat: Don't feed the trolls - or you become a troll

Jeg ved det, men lige i tilfældet Allan Nielsen/sørenc så er alt håb ude, og skabningen er uden for al (pædagogisk) rækkevidde...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

125

0
13. maj 2015 @ 13:32
Novice
Har kigget på Monument Valley og Threes. Gode bud, som nok skal dræbe et par af timerne. Mange tak.
sørenc >> Jeg har stillet spørgsmålet i en underkategori for spil. Kan du ikke komme med et par eksempler på spørgsmål der accepteres i denne kategori?

1833

0
13. maj 2015 @ 14:02
Stormogul
Hitman Go er også mange timers god underholdning

126

0
13. maj 2015 @ 14:25
Novice
Two Dots - det er sjovt (men jeg er faktisk ikke helt sikker på, om det kører offline...).

Og ellers 7th Guest. Det er et gammelt, gammelt PC-spil fra lige deromkring, hvor de begyndte at kunne noget med grafik. Det ser håbløst ud i dag, men det er faktisk nogle fine puzzles.
The secret is to bang the rocks together, guys. [link=www.chmohn.dk]chMohn[/link]

1966

0
13. maj 2015 @ 17:45
Stormogul
Køb en Nintendo og et par spil fra eShoppen. Så er du sikret underholdning i flere år

573

0
14. maj 2015 @ 09:46
Kaptajn
Wordbrain

386

8
15. maj 2015 @ 18:12
Lærling
Ud over spil, kan du overveje at downloade nogle podcasts - fx radio, du ellers ikke ville få tid til at høre. Eller lydbøger. Det gælder om at være max. 'armeret' til sådan en tur.