xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ny AirPort ekspress
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


101

0
03. januar 2015 @ 11:16
Novice
Hej
Hvis man nu køber en ny AirPort ekspres og kun har iPhone 5s pt kan man så godt installere/konfigurer en ny AirPort ekspres eller skal mam bruge en Apple computer?
  10
0
  16

535

26
03. januar 2015 @ 11:21
Kaptajn
Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.

101

0
03. januar 2015 @ 11:36
Novice
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

285

6
03. januar 2015 @ 13:03
Juniormedlem
Dashup skrev:
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Nyeste Airport værktøj kender ikke de gamle modeller. Den seneste Airport værktøj der kan bruges, kan ikke køre på Yosemite. (Om jeg husker ret, var det derfor jeg slettede den version.)

101

0
03. januar 2015 @ 13:33
Novice
Niels Jørgen Kruse skrev:
Dashup skrev:
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Nyeste Airport værktøj kender ikke de gamle modeller. Den seneste Airport værktøj der kan bruges, kan ikke køre på Yosemite. (Om jeg husker ret, var det derfor jeg slettede den version.)


Hvis jeg køber en ny AirPort ekspres må det vel komme til at virke ? Kører version ios.8.1.2 på min iPhone 5s. Jeg ved ikke om det er yosemite

1425

21
03. januar 2015 @ 13:35
Stormogul
Niels Jørgen Kruse skrev:
Dashup skrev:
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Nyeste Airport værktøj kender ikke de gamle modeller. Den seneste Airport værktøj der kan bruges, kan ikke køre på Yosemite. (Om jeg husker ret, var det derfor jeg slettede den version.)


Min virker helt fint. Så det er ikke helt rigtig.
Kører fint med den nyeste version af airport værktøj, og virker fint i Yosemite!!

101

0
03. januar 2015 @ 13:46
Novice
angelodk skrev:
Niels Jørgen Kruse skrev:
Dashup skrev:
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Nyeste Airport værktøj kender ikke de gamle modeller. Den seneste Airport værktøj der kan bruges, kan ikke køre på Yosemite. (Om jeg husker ret, var det derfor jeg slettede den version.)


Min virker helt fint. Så det er ikke helt rigtig.
Kører fint med den nyeste version af airport værktøj, og virker fint i Yosemite!!


Mit spørgsmål lød på hvis min gamle AirPort blinker grøn er den nok defekt. Den er fra 2005 - køber jeg en ny AirPort så må det vel virke igen.? Også kun hvis jeg bruger min iPhone 5s til at kunfigure airporten

285

6
03. januar 2015 @ 15:49
Juniormedlem
Når den blinker grønt, er den igang med at starte op.

931

67
03. januar 2015 @ 15:54
Veteran
Dashup skrev: Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Har du også prøvet "Hard reset" ?

Se evt. her: support.apple.com/da-dk/HT3728
MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

101

0
04. januar 2015 @ 18:33
Novice
mactekniker skrev:
Dashup skrev: Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Har du også prøvet "Hard reset" ?

Se evt. her: support.apple.com/da-dk/HT3728


Jeg har forsøgt at genstarte og reset support men den blinker kun grønt hele tiden. Jeg har købt en ny AirPort og det hele virker nu. Tak for jeres hjælp og tid.

0

0
05. marts 2016 @ 11:14
Nyt medlem
Dashup skrev:
Niels Jørgen Kruse skrev:
Dashup skrev:
Andreas Lang skrev: Intet problem, du skal bare downloade AirPort-Værktøj fra App Store før du kan konfigurere den.


Super så vil jeg ud at købe en ny. Har prøvet at reset min AirPort ekspres 802.11 model og den står bare og blinker grønt, i AirPort værktøjer finder den ingen AirPort base:/ den er fra 2005 så den har jo lidt år på bagen.Nogen der ved hvad der går galt siden den blinker grønt.?

Nyeste Airport værktøj kender ikke de gamle modeller. Den seneste Airport værktøj der kan bruges, kan ikke køre på Yosemite. (Om jeg husker ret, var det derfor jeg slettede den version.)


Hvis jeg køber en ny AirPort ekspres må det vel komme til at virke ? Kører version ios.8.1.2 på min iPhone 5s. Jeg ved ikke om det er yosemite


Jeg har i lang tid heller ikke kunne bruge mine gamle express men faldt så pludselig over en løsning der, indtil videre, desværre kun virker delvist. Dvs. at jeg kan spille musik via min ipad mini, iphone 5s og min MB 2006 men umiddelbart ikke min kones MB air 2013.-selvom det var fra sidstnævnte jeg konfigurerede begge express.

Jeg downloadede et enkelt værktøj.

macgeni.dk/Blog/Optegnelser/2015/2/19_Airport-vrktj_-_Airport-utility_5.6.1_til_OSX_Yosemite_og_Mavericks._Fa_din_gamle_Airport_express_konfigureret.html

coreyjmahler.com/2013/10/24/airport-utility-5-6-1-on-os-x-10-9-mavericks/