xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Oplever I også nedetid på Macnyt?
Kategori: Send ideer, forslag, ris og ros... (Forslag til macnyt)


4457

0
28. marts 2013 @ 12:31
Suspenderet
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, you@example.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache/2.2.20 (Unix) DAV/2 mod_fastcgi/2.4.2 Server at www.macnyt.dk Port 80
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac
  25
0
  15

147

0
28. marts 2013 @ 12:32
Novice
Det har jo altid været en del af fornøjelsen på MN, men det har været slemt på det seneste.
[link=http://www.last.fm/user/elme]Jazz is not dead, it just smells funny[/link]

4457

0
28. marts 2013 @ 12:34
Suspenderet
Det er også kun, når det er ekstra slemt, at jeg poster disse:

Oplever du også nedetid på Macnyt

indlæg.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

568

0
28. marts 2013 @ 12:39
Kaptajn
MN er bede hos mig hver formiddag, og "åbner" igen efter middag. Sådan har det været i et stykke tid nu, and it makes me sad!

1519

0
28. marts 2013 @ 14:04
Suspenderet
vassing, du har altså ingen mening om nedetiden, hvorfor poste noget alle ved?
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1966

0
28. marts 2013 @ 14:25
Stormogul
Bersærken skrev: vassing, du har altså ingen mening om nedetiden, hvorfor poste noget alle ved?


huh'?

8586

198
28. marts 2013 @ 14:25
Poseidon
vassing skrev: Det er også kun, når det er ekstra slemt, at jeg poster disse:

Oplever du også nedetid på Macnyt

indlæg.

Kunne du så ikke bruge en af dine andre utallige tråde?
Der var engang en Mac...

1519

0
28. marts 2013 @ 15:01
Suspenderet
jschmidt skrev:
Bersærken skrev: vassing, du har altså ingen mening om nedetiden, hvorfor poste noget alle ved?


huh'?


Ment på denne måde; vassing sætter et indlæg i som bare er en afskrift af skærmen, men han har selv ingen mening om det! Han gør opmærksom på noget vi alle ved, hvorfor poste sådan et indlæg overhovedet?
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

4457

0
28. marts 2013 @ 15:19
Suspenderet
David Munch skrev:
vassing skrev: Det er også kun, når det er ekstra slemt, at jeg poster disse:

Oplever du også nedetid på Macnyt

indlæg.

Kunne du så ikke bruge en af dine andre utallige tråde?


Min oprindelige tråd om emnet: Oplever du også nedetid på Macnyt fra den 19. marts 2012 er siden blevet udvandet og ignoreret, og det er således blevet magtpåliggende at bringe sagen frem igen.

Det er på tide at fjerne den dårlige kode, der bringer MN i knæ dagligt nu, så MN på den lange bane bliver klippefast stabil igen. Til glæde for PowerPalle og til glæde for alle jer rare og hjælpsomme Macnyt brugere.

Efter mere end et år fra min første post: Oplever du også nedetid på Macnyt er emnet desværre mere aktuelt end nogensinde.

God påske.

Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

1905

184
PowerPalle (Administrator)
28. marts 2013 @ 15:36
Stormogul
Vassing, det hjælper på ingen måde, at du bliver ved med at gøre opmærksom på problemstillingen som du gør - det bliver stabiliteten ikke bedre af, tværtimod.

Jeg er klar over udfordringen fsva stabilitet og der bliver gjort noget ved det løbene men der er nogen vej endnu. Beklager dette, men sådan er fakta.

/PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4457

0
28. marts 2013 @ 15:45
Suspenderet
PowerPalle skrev: Vassing, det hjælper på ingen måde, at du bliver ved med at gøre opmærksom på problemstillingen som du gør - det bliver stabiliteten ikke bedre af, tværtimod (...).

/PP


Tværtimod!?!

Hvordan kan det skade Macnyts stabilitet, at jeg skriver et indlæg?
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

1905

184
PowerPalle (Administrator)
28. marts 2013 @ 15:49
Stormogul
Det skrev jeg ikke. Jeg skrev, at det ikke hjælper.

/PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4457

0
28. marts 2013 @ 16:02
Suspenderet
Vi er enige om, at
PowerPalle skrev: (...) det bliver stabiliteten ikke bedre af, tværtimod


Det modsatte af det bliver stabiliteten ikke bedre af, tværtimod må nødvendigvis betyde det bliver stabiliteten D≈RLIGERE af
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

1905

184
PowerPalle (Administrator)
28. marts 2013 @ 16:18
Stormogul
Morten Vassing,

Din metode gør dig til en TROLL og dine indlæg er direkte SPAM. Det er ikke konstruktivt og jeg ønsker ikke at bruge tid på det kværulerende.

Det var sidste indlæg i denne tråd herfra i håb om, at vi kommer videre på en bedre måde.

/PP
Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

568

0
28. marts 2013 @ 16:43
Kaptajn
Jeg har også været irriteret over macnyt men ikke længere.
PowerPalle har udviklet dette super snarte side uden alle mulige ulækre reklamer og brugervenligheden er ligeså godt som apple i sig selv. Er siden ned må man vente et par timer eller en dag svært kan det ikke være.

Der er mange andre sider også men jeg kan nærmest ikke trække vejret i deres dårliger brugeroverflade og måden derea sider er bygget på.

Sagt kort:
Være taknemlig og nyd macnyt.dk

GOD P≈SKE TIL ALLE. :)
''en gang Apple altid Apple''

598

3
28. marts 2013 @ 19:21
Kaptajn
Det er da træls at høre/læse om denne vassing - så ignorer ham, og det har jeg så ikke lige gjort
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

1519

0
28. marts 2013 @ 19:22
Suspenderet
Macnyt har aldrig været "klippestabilt", og bliver det sikkert aldrig. Når der ej er forbindelse til Macnyt, plejer jeg at se på noget andet eller gå en tur med hunden, måske det var en ide' til hr. vassing?
En venlig sjæl ved navn PowerPalle kører Macnyt, og har vist gjort det siden vi sad med 1400 BAUD mudems, og han er altså hverken millionær og kan ikke bare udskifte servere eller den slags, han kører det så godt han kan for VORES skyld. Og derfor er det da surt at hr.vassing bliver ved med at pille i såret omkring nedetid, tag det som en mand og find noget andet at lave når Macnyt ikke er på.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

909

0
28. marts 2013 @ 19:41
Veteran
Det værste er hvis sitet er nede i længere tid.
Så tænker jeg: NU gider Palle ikke mere . Han er træt af alt bøvlet, og jeg skumler.
Men så er der hul igennem, og min søde mand sir' : "Nå det var rart, så kan jeg få fred, og du kan snakke med knejtene"

1519

0
28. marts 2013 @ 21:12
Suspenderet
nina olsen skrev: Det værste er hvis sitet er nede i længere tid.
Så tænker jeg: NU gider Palle ikke mere . Han er træt af alt bøvlet, og jeg skumler.
Men så er der hul igennem, og min søde mand sir' : "Nå det var rart, så kan jeg få fred, og du kan snakke med knejtene"



Synes godt om.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

215

2
28. marts 2013 @ 21:39
Juniormedlem
nina olsen skrev: Det værste er hvis sitet er nede i længere tid.
Så tænker jeg: NU gider Palle ikke mere . Han er træt af alt bøvlet, og jeg skumler.
Men så er der hul igennem, og min søde mand sir' : "Nå det var rart, så kan jeg få fred, og du kan snakke med knejtene"

Præcis sådan jeg tænker!!
MacBook Air 13 (2020), Iphone 14 PRO, Ipad 11 Pro

4457

0
29. marts 2013 @ 09:11
Suspenderet
PowerPalle skrev: Morten Vassing,

Din metode gør dig til en TROLL og dine indlæg er direkte SPAM. Det er ikke konstruktivt og jeg ønsker ikke at bruge tid på det kværulerende.

Det var sidste indlæg i denne tråd herfra i håb om, at vi kommer videre på en bedre måde.

/PP


Godt ord igen, Palle Bo Nielsen. Jeg prøver kun at være venlig.

Jeg har flere gange prøvet at kontakte dig telefonisk for at hjælpe dig. Uden held.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

4457

0
29. marts 2013 @ 18:39
Suspenderet
Jørgen St. Jensen skrev: Det er da træls at høre/læse om denne vassing - så ignorer ham, og det har jeg så ikke lige gjort


Nej, men Jørgen St. Jensen og vassing deler jo også et interessefællesskab for gode, schweiziske ure som Rolex...
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

4457

0
30. april 2014 @ 18:54
Suspenderet
PowerPalle skrev: vassing, det hjælper på ingen måde, at du bliver ved med at gøre opmærksom på problemstillingen som du gør - det bliver stabiliteten ikke bedre af, tværtimod.

Nu er Macnyt meget mere stabilt igen.
Late-2013 MacBook Pro Retina 15" 2.3GHz i7 512GB SSD 16GB RAM ï iPhone 6 128GB ï iPad mini Retina 4G ï AirPort Time Capsule ac

64

0
01. maj 2014 @ 07:48
Novice
Palle Bo Nielsen. Jeg prøver kun at være venlig.


Jeg har flere gange prøvet at kontakte dig telefonisk for at hjælpe dig. Uden held.





Har du så ikke lige tænkt den at han måske ikke er interesseret i din hjælp.
Macbook Pro 15"

1129

129
01. maj 2014 @ 17:41
Stormogul
har noget ekspertise indenfor webservere opstæting; så hvis der er behov for det, er PP velkommen til at tage fat i mig.
gør det gerne gratis. :)

vil anbefale skift til NGINX (Engine x) webserver fremfor APACHE.
jeg har elimineret helt downtime på mine servere siden skift til NGINX.
nihad.dk 

1129

129
01. maj 2014 @ 17:55
Stormogul
så jeg først nu ... at det var en gamel tråd...
sorry... :)
nihad.dk