xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
403
164
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Slette Apple Home og starte fra scratch?
Kategori: Automatisering (HomeKit)

224

13
I dag @ 08:56
Juniormedlem

Hej

Vi er på vej til at flytte ind i et nyt hjem, hvor vi får helt ny internet og Wi-Fi setup osv.

I vores gamle hjem, havde jeg fx 12 forskellige Scener, 22x forskellige Philips Hue enheder, 2x Hue Bridge, 4x HomePods, 2x Apple TV, 4x Hue Dimmer Switches, 2x Motion Sensor m.m.

Hvis jeg ønsker at starte for fra med det hele, kan jeg så åbne Hjem appen på min iPhone gå ind i "Indstillinger til Hjem" scrolle ned i bunden og trykke på "Fjern hjem"?

Er alt så resettet fra scratch eller skal jeg også ind i Philips Hue appen og gøre noget?

Selve mine Bridge's fra Philips Hue skal vel "factory resettes" men det er nemt nok med en lille spids enhed.

Men det er mere, om jeg skal gøre noget ved HomePods, Apple TV og alle Hue pærerne før jeg sletter hjem, eller kan jeg bare fjerne det hele ved "Fjern hjem"?

Sådan alt bare er frisk og klar til en ny setup, når vi flytter ind i det nye.

1
1
  31

8661

211
I dag @ 10:30
Poseidon

Ja, det vil virke at fjerne dit hjem. Dit 'Hjem' er bare en hypotetisk digital kasse hvor i du har sagt til systemet at dine dimser er. Du kan sagtens have flere 'Hjem', hvis du f.eks. har sommerhus, eller bare er rig med flere huse. Dine Philips Hue ting mm. er forbundet til din konto hos Hue, og burde derfor bare kunne putte over i dit nye hjem.

Alle dine Apple enheder burde automatisk komme frem, så snart du er logget ind på din Apple Konto på dem.

Der var engang en Mac...