Hej
Vi er på vej til at flytte ind i et nyt hjem, hvor vi får helt ny internet og Wi-Fi setup osv.
I vores gamle hjem, havde jeg fx 12 forskellige Scener, 22x forskellige Philips Hue enheder, 2x Hue Bridge, 4x HomePods, 2x Apple TV, 4x Hue Dimmer Switches, 2x Motion Sensor m.m.
Hvis jeg ønsker at starte for fra med det hele, kan jeg så åbne Hjem appen på min iPhone gå ind i "Indstillinger til Hjem" scrolle ned i bunden og trykke på "Fjern hjem"?
Er alt så resettet fra scratch eller skal jeg også ind i Philips Hue appen og gøre noget?
Selve mine Bridge's fra Philips Hue skal vel "factory resettes" men det er nemt nok med en lille spids enhed.
Men det er mere, om jeg skal gøre noget ved HomePods, Apple TV og alle Hue pærerne før jeg sletter hjem, eller kan jeg bare fjerne det hele ved "Fjern hjem"?
Sådan alt bare er frisk og klar til en ny setup, når vi flytter ind i det nye.
Ja, det vil virke at fjerne dit hjem. Dit 'Hjem' er bare en hypotetisk digital kasse hvor i du har sagt til systemet at dine dimser er. Du kan sagtens have flere 'Hjem', hvis du f.eks. har sommerhus, eller bare er rig med flere huse. Dine Philips Hue ting mm. er forbundet til din konto hos Hue, og burde derfor bare kunne putte over i dit nye hjem.
Alle dine Apple enheder burde automatisk komme frem, så snart du er logget ind på din Apple Konto på dem.