xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
400
164
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Screen mirroring iPhone
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)

1715

53
15. august 2024 @ 14:05
Stormogul
Ligger på mit hotel værelset i New York og tænkte jeg da lige ville prøve om det nye skærm deling virker herover, selvom min iPhone og Macbook jo stadig er danske/EU enheder og det virker, simpelt og hurtigt sat op. må hellere lade være med at bruge det for meget, så jeg måske ender med at savne det haha
Iphone 16 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra.
  5
1
  336

4696

420
15. august 2024 @ 15:52
FPU
Pjock skrev: Ligger på mit hotel værelset i New York og tænkte jeg da lige ville prøve om det nye skærm deling virker herover, selvom min iPhone og Macbook jo stadig er danske/EU enheder og det virker, simpelt og hurtigt sat op. må hellere lade være med at bruge det for meget, så jeg måske ender med at savne det haha

Eller så du bare bliver derovre, fordi du er blevet hooked. :0)

Spirituel Maskine

2892

400
PallMei (Skribent)
15. august 2024 @ 16:26
Bit kongen

Jeg ville hellere at jeg kunne se og styre Mors skærm på afstand. Hun er dement og den mindste besked gør hende forvirret.

1715

53
15. august 2024 @ 20:00
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:
Pjock skrev: Ligger på mit hotel værelset i New York og tænkte jeg da lige ville prøve om det nye skærm deling virker herover, selvom min iPhone og Macbook jo stadig er danske/EU enheder og det virker, simpelt og hurtigt sat op. må hellere lade være med at bruge det for meget, så jeg måske ender med at savne det haha

Haha havde jeg oplevet USA i mine 20ere så havde jeg 100% taget et eventyr herover af den ene eller anden slags men nu er der endelig styr på økonomien og en godt betalt job herhjemme jeg elsker så orker ikke at rive hele mit liv op nu. Men gad godt have prøvet at bo og arbejde i USA i nogen år men tror ik jeg ville blive gammel herover. 

1715

53
15. august 2024 @ 20:01
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

dobbelt

2611

87
16. august 2024 @ 09:34
Bit kongen
PallMei skrev:

Jeg ville hellere at jeg kunne se og styre Mors skærm på afstand. Hun er dement og den mindste besked gør hende forvirret.

Ja det er mig en gåde den funktion ikke er kommet endnu, som del af familie deling ville det være super nemt at håndtere rettighederne til det og skærmdeling er allerede en realitet.