Hej
Skriver på vegne af min papsøn som har fået en iphone 15 pro og Facebook virker ikke i appen, virker dog i browser (chrome) han har selvfølgelig prøvet at slette og downloade den igen, han har prøvet mange ting 🙂 hvad gør vi? Håber der er nogen der kan hjælpe 🙂
Vh
Peter
PHL82 skrev:Hej
Skriver på vegne af min papsøn som har fået en iphone 15 pro og Facebook virker ikke i appen, virker dog i browser (chrome) han har selvfølgelig prøvet at slette og downloade den igen, han har prøvet mange ting 🙂 hvad gør vi? Håber der er nogen der kan hjælpe 🙂
Vh
Peter
For få oplysninger om hvad der sker.
Kenjon skrev: Lær ham, han er i en uheldig situation. Han kaster om sig med private informationer, Chrome er ineffiktiv og indsamler mængder af unødig data. Facebook som app, frygtelig idé. Lær ham at bruge Safari og Facebook i Safari, bonus så sparer han et sted mellem 10-20% strøm ved ikke at have Facebook app'en til at indsamle data i baggrunden døgnet rundt....
Det hjælper jo ikke på hans spørgsmål..!
OP: Får i nogen fejlmeddelse? Hvad gør appen når i prøver?
Nogen gange skader det ikke at puffe.........bare det ikke er til Mette F.
Kenjon skrev:Nogen gange skader det ikke at puffe.........bare det ikke er til Mette F.
Eller til Søren Papes kæreste.
Mange unge mennesker har ikke rigtig fået øjnene op for at nogle browsere og apps er megen venlige at udlever oplysninger mm til 3.diepart.
hvis man nu forklarer det med døre og låse. At 3.diepart får adgang til nøgler og adgang til at åbne disse døre. Så kan det måske give et billede på hvad der sker på elektroniske dimser.
Ville de udlevere nøgler til deres værelse til alle venner og bekendte?
Nej vel!
Her taler vi om pædagogik og påpasselighed. De unge mennesker bør indse vigtigheden af at sikkerhed går forud for åben kommunikation uden låste døre.
Har man først udleveret nøgler har man ikke låste døre længere.
Og jeg kender godt til begejstringen for de sociale medier men det har en stor pris hvis man ikke bliver vejledt.
Man kan godt savne mesterlæren i IT