Hej
Hvis man køber et Apple Watch direkte fra apple.dk, hvordan er man så stillet, hvis nu det går i stykker, og man skal reklamere over det?
Skal man så til at sende det Frankrig, England, Tyskland eller whatever, eller kan en butik i Danmark tage sig af det? Måske Apple.dk har en direkte support til de der ”rep-værksteder” i landet fx, og så kan man nøjes med at sende det der til.
Nogen der ved noget om det?
Man kan nok ikke bestille et Apple Watch Series 9 med ”stjerneskær” finish og med Nike Sport Loop i farven ”Sequoia/Orange”?
Alle Apple autoriserede værksteder i Danmark kan klare reparationen. Du giver Apple besked, og så beder de dig om at indgive det hos et af dem. Alternativt, meld dig direkte til dem, så skal de nok klare det.
Unikke kombinationer af Apple Watch med remme kan man desværre kun få i 'rigtige' Apple Stores så vidt jeg ved. Her i Danmark køber du standardkombinationerne, og så remme ved siden af. Og er der en speciel rem du virkelig elsker, så køb den inden for et år af at de er kommet på markedet, for de bliver ofte ret hurtigt udsolgt er min erfaring.
Edit: Jeg kan se de er gået væk fra at sælge reelle Nike ure, så du kan sagtens vælge en normal urkasse med den rem du nævner. Den eneste forskel fra Nike udgaverne og de normale, var også bare et par ekstra specielle baggrunde til uret, som nu også er tilgængelige på normale modeller. Du kan købe kombinationen her (Så længe linket virker)