Nå ja havde sådan et besluttet mig for at beholde mit Serie 7 men nu gik den ikke længere, sad igår og kede mig lidt, så kiggede jeg på Ultra'et igen og ja så slog jeg lige hovedet mod bordet og trykkede bestil, det er lige kommet med posten og holy shit det er tungt og stort i forhold til serie 7 haha, havde dog heller ik forventet andet men uden at have set det først, så kom vægten nok lidt bag på mig.
nu glæder jeg mig til at bruge lørdagen på at lege med det og vende mig til vægten på håndledet. haha
Det er et mega fint ur, meeen stort og tungt er småting 😀
Jeg købte et Luftwaffe B-Uhr fra 1944 for nogle måneder siden i stedet for moderne Rolex mv, det er 55mm (MEGA stort) og det fungerer stadig med +/- 2 sekunder på 24 timers brug/et enkelt optræk og løber aldrig fladt for batteri. Mit daglige ur er Apple Watch 3 😢 eller min moderne selvoptræk udgave af af LW ur dog 42mm.
Jeg tror jeg stadig vinder på vægt/størrelse?
Håber at du bliver tilfreds, jeg venter med at opdatere indtil gamle AW3 står af, jeg kan stadig betale i Netto.
Mvh og god weekend Søren
Verdammte Englän… :o)
Natürlich ganz schöne Scheiße, alles ist verloren 😀
Alle ure har deres tid, historie, forbrugsmønstre og fortræffeligheder, gad vide hvad de mener om Apple Watch om 75-100 år?
Venter på en M2 Mini, så alt er ikke fortabt herhjemme på trods af Apple Watch 3- endnu.
Jeg har også en Apple Watch Ultra, og vægten mærker jeg ikke meget til. Derimod er den lidt højere. Og det kan mærkes pga kanten ved glasset, hvis min gerne vil have en jakke på, eller have nogle ærmer udover den. Men det er ikke noget der irritere mig som sådan, og det er klart det fedeste ud jeg har haft - overhovedet.
prorege skrev:Det er et mega fint ur, meeen stort og tungt er småting 😀
Jeg købte et Luftwaffe B-Uhr fra 1944 for nogle måneder siden i stedet for moderne Rolex mv, det er 55mm (MEGA stort) og det fungerer stadig med +/- 2 sekunder på 24 timers brug/et enkelt optræk og løber aldrig fladt for batteri. Mit daglige ur er Apple Watch 3 😢 eller min moderne selvoptræk udgave af af LW ur dog 42mm.
Jeg tror jeg stadig vinder på vægt/størrelse?
Håber at du bliver tilfreds, jeg venter med at opdatere indtil gamle AW3 står af, jeg kan stadig betale i Netto.
Mvh og god weekend Søren
Ser ellers også lækkert og klassisk ud. :)