Jeg har lidt problemer med at få mit Apple Watch Ultra til at "sleep tracke".
Jeg har prøvet at genstarte både telefon og ur nogle gange, og har prøve at slette op oprette ny Søvnplan / Sengetid. Men alligevel er det som at uret ikke i stand til at opfange alt. Uret sidder ellers godt fast på min arm, dog ikke så meget at det bliver til en gene.
Jeg har lagt mærke til, at når jeg nogle gange tager uret af hen over dagen, at den konstant lyser grønt i bunden. Det kan den godt gøre i flere timer, indtil jeg tager uret på igen, hvor den så stopper med at lyse grønt. Det kan jeg se, hvis jeg lige vipper uret lidt på mit håndled - intet grønt lys længere.
Jeg har helt sikkert gjort noget forkert, men jeg kan bare ikke lige gennemskue det
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Det lyder mærkelig at den lyser konstant når du tager den af. Har du træning kørende i baggrunden, du ikke har fået stoppet? Har du håndledsregistrering slået til.
https://support.apple.com/da-dk/HT207941
Prøv at tjek at alt er som det skal være ifølge Apple Vejledning for at registrere søvn
Tak for svar, Palle.
Den med at den lyser grøn er god nok. Der ramte du hovedet på sømmet med, at den vil måle min puls mens den ligger på bordet. Jeg har dog aktiveret "håndregistrering". Men det er noget der var aktiveret som standard, vil jeg mene.
Det andet med sleep tracking... der er rigtig nok noget galt. Først tænkte jeg på om uret ikke sad stramt nok på, men strammer jeg uret om håndledet ret meget mere, laver jeg bare en negerarm i mine underhylere så. Så det holder jeg lige op med