Jeg har en iPhone 11 Pro Mac som er paret med Apple Watch 4 og Apple Watch Ultra.
Jeg har indstillet "søvn" til at vægge mig op hver morgen kl 7 i hverdagene.
Alle tre enheder er sat til lydløs.
Min telefon siger ikke noget om morgenen, da den er sat til lydløs.
Apple Watch Ultra som jeg har på når jeg sover, siger inget, men brummer på håndledet, når kl er 7.
Apple Watch 4 derimod har har en højlydt alarm selvom den er på lydløs og enda kun ligger på bordet?!?
-
Apple Watch 4 er problemet. Hvordan får jeg den til ikke at bruge "søvn" når den ligger på bordet fordi uret slet ikke bruges?
-
Jeg har ikke prøvet om Apple Watch Ultra gør det samme, hvis jeg vælger at smide den på bordet, og bruge Apple Watch 4 i stedet for. Det burde jeg lige prøve her i nat.
LV426 skrev:Apple Watch 4 derimod har har en højlydt alarm selvom den er på lydløs og enda kun ligger på bordet?!?
I indstillingerne angives det at lydløs ikke gør alarmer og tidtagning lydløse når den oplades, men jeg tror du skal læse det som ikke bæres.
Apple Watch 4 er problemet. Hvordan får jeg den til ikke at bruge "søvn" når den ligger på bordet fordi uret slet ikke bruges?
Under indstillinger->søvn kan du angive, at den ikke skal bruges til søvn, men ikke sikker på at det har betydning for alarm. Men jeg har altid brugt manuel alarm og ikke søvn-alarm.
Jeg har ikke prøvet om Apple Watch Ultra gør det samme, hvis jeg vælger at smide den på bordet, og bruge Apple Watch 4 i stedet for. Det burde jeg lige prøve her i nat.
Er jeg ret sikker på den gør. Men du kunne slukke det ur du ikke bruger. Men skulle ikke undre mig hvis den tænder bare for at give alarm.