https://www.apple.com/apple-events/
Så er der officielt nyheder
Herligt. Ikke meget at udlede af logoets udformning hvad angår eventens indhold - men forventningerne er vel på mindst én ny MacBook-model.
Der er en artikel på EB med lidt rygter:
Ny iPhone SE med A15 Bionic chip.
Ny iPad Air.
Ny entry-level MacBook Pro.
OS-opdateringer.
Factory skrev:Herligt. Ikke meget at udlede af logoets udformning hvad angår eventens indhold - men forventningerne er vel på mindst én ny MacBook-model.
Farverne lægger da op til en ny MBA.
David Munch skrev:Factory skrev:Herligt. Ikke meget at udlede af logoets udformning hvad angår eventens indhold - men forventningerne er vel på mindst én ny MacBook-model.
Eller en munter entry-level MBP.
Så er det nok først til efteråret vi får vores Big Mac MAX (efterfølgeren af iMac 27”)
David Munch skrev:Factory skrev:Herligt. Ikke meget at udlede af logoets udformning hvad angår eventens indhold - men forventningerne er vel på mindst én ny MacBook-model.
Jeg tænkte, at her lægges naturligvis op til modeller i flere farver, selvom det er ret sandsynligt at MBAere vil være at finde blandt disse, iMacs nok også. Håber sandelig, at der bliver tale om mere end en klassetime blot med akvarelmaling.
Tonny Freimanis skrev:Eller en munter entry-level MBP.
Eller det, om end Apple har aldrig givet deres Mac pro-modeller farver siden G4 dagene, så det ville være et rent markant skift..
Factory skrev:
Jeg tænkte, at her lægges naturligvis op til modeller i flere farver, selvom det er ret sandsynligt at MBAere vil være at finde blandt disse, iMacs nok også. Håber sandelig, at der bliver tale om mere end en klassetime blot med akvarelmaling.
Nogle rygter har lagt op til at 27" iMac'en bliver fast re-brandet til iMac Pro, og så tror jeg ikke den kommer i farver, jævnfør ovenfor..
En flot knald-orange Mac Mini M2 Max ville jeg dog ikke være ked af at overtage.. 8)