Hoveddør med lås af typen hvor man skal vride håndtaget op for at låse op og i.
Kan man i dag får en smartlås der kan bruges med sådan et system?
Ja alle smartlåse kan du bruge, bare du selv vipper håndtaget op når du har haft åbnet og lukket døren. Der findes så vidt jeg ved ingen smartlås der kan gøre det for dig.
Pjock skrev:Ja alle smartlåse kan du bruge, bare du selv vipper håndtaget op når du har haft åbnet og lukket døren. Der findes så vidt jeg ved ingen smartlås der kan gøre det for dig.
Jeg har en 12 årig derhjemme med en udfordret korttidshukommelse, det er mere end almindeligt svært at huske at låse døren efter han har låst den op. Det virker ikke realistisk at bede ham vippe håndtaget op.
Tak for tilbagemelding.
Yale Doorman MPL (Multi Point Lock) kan klare det trick, men koster kassen dog
Spændende hvis det er rigtigt og ca 2000kr er ikke dyrt men kan bare ik finde nogen steder syntes jeg hvor det står at den kan vippe håndtaget opad, men var også bare lige en hurtig googling.
Pjock skrev:Spændende hvis det er rigtigt og ca 2000kr er ikke dyrt men kan bare ik finde nogen steder syntes jeg hvor det står at den kan vippe håndtaget opad, men var også bare lige en hurtig googling.
Det er vist nærmere 5000 DKR.
Desværre.
Av ja det var en anden pris.
Pjock skrev:Av ja det var en anden pris.
Hvis du fortæller Junior, at dørløsen sikkert skal financieres via lommepengene, mon det så ikke hjælper på hukommelsen?
Hehe nu var det ik mig der har børn men ja kunne tænkes. Overvejer en smartlås igen, var super glad for den hvor jeg boede før men fik også 3 punkts luk der så droppede det.
Det var mig der i tidernes morgen købte dit kit fra “August”
Og det har gjort det godt da vi havde huset. Nu er vi flyttet i en nyere lejlighed med en multipunktslås. Det er i sig selv ikke noget problem, da alle husker at hive op i håndtaget når de har lukket døren. Meen, låsen er med 360* vrider, dvs (you guessed it) vrideren skal fra 0-360 for at låse og tilbage til 0* igen for at låse op. Tror kun at August kører omkring 120*, så det dur ikke
Ja savner min smartlås. Hehe var sku nemt og praktisk. Man kunne lige låse postbudet ind med pakker når man ik var hjemme og sådan noget.
Lige den dér med, at postbudet (PostNord) afleverer pakkerne, den tror jeg ikke på.
En pakke-seddel i postkassen, ja, men selve pakken, nej. :o)
Det forholder sig naturligvis anderledes med GLS, UPS, Bring, o.s.v.
havde tit postnord til at smide pakker i min indgang, de ringede rigtig tit også låste jeg dem ind. Så ja kan man sagtens få til at ske. Var total fedt ikke at skulle køre ekstra efter pakker når man arbejde på det tidspunkt postnord leverede hvor jeg boede.
Ville ønske at Bolt fra Level kunne fåes i DK... den er virkelig smart!
Se den her: Bolt
Morten Lillelund skrev:Ville ønske at Bolt fra Level kunne fåes i DK... den er virkelig smart!
Se den her: Bolt
Uh, den er lidt lækker..!