Hej Alle.
Er ny i dette forum, og håber nogen kan hjælpe. Er der nogen der ved hvorfor leveringsdato på den nye. IMac 24”, bliver ved med at blive udsat? Jeg har bestilt en Imac hos Elgiganten, og dato for levering er siden starten af august, blevet udsat igen og igen! I dag har jeg fået SMS fra Elgiganten, at leveringen ændres til D 16.Sept. (Den dato tror jeg nu heller ikke på!) Apples hjemmeside viser at de kan levere24 sept - 1. Okt! Nogen der ved noget?? På forhånd tak.
Sikke noget bras. Jeg tænker det har med manglen på micro-hips og Covid-19 at gøre. Normalt plejer Apple nemlig at levere før den anslået dato, hvis de kan slippe afsted med det.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Jeg tror nærmere det skyldes flaskehalse i shipping industrien. Pågrund af Covid19 er der havne der har været lukket ned eller kørt på reduceret kræft og det har medført skibe der ligger og venter på at komme i havn. Hvilket igen har medført mangel på både skibe og containere. Det har også været tidligere fremme at forhandlere frygter for at kunne få vare hjem til julehandlen.