Palle kunne det tænkes at det blev muligt at vælge dark mode på siden her?
Palle er bange for vampyrer om natten, såå....
Jesper Arning skrev:Palle kunne det tænkes at det blev muligt at vælge dark mode på siden her?
Lad os blive fri for det. 😩😖
Jesper Arning skrev:Palle kunne det tænkes at det blev muligt at vælge dark mode på siden her?
Hvorfor ønsker du det? Jeg er nysgerrig.
David Munch skrev:Palle er bange for vampyrer om natten, såå....
Øh, bøh! Nej jeg er ej, æv bæv.
PowerPalle skrev:Hvorfor ønsker du det? Jeg er nysgerrig.
Det er behageligere at læse, jeg bruger det helt generelt overalt hvor jeg kan komme efter med det.
PowerPalle skrev:Jesper Arning skrev:Palle kunne det tænkes at det blev muligt at vælge dark mode på siden her?
Hvorfor ønsker du det? Jeg er nysgerrig.
Macnyt er meget lyst generelt, så om aftenen/natten bliver man blæst lidt væk af alt den lys.. Specielt hvis man ellers sidder med Dark mode på alle mulige andre sider eller programmer.
David Munch skrev:Macnyt er meget lyst generelt, så om aftenen/natten bliver man blæst lidt væk af alt den lys.. Specielt hvis man ellers sidder med Dark mode på alle mulige andre sider eller programmer.
I den grad ..
Nu har jeg ikke sat mig ind i det, men man kan ikke vælge læseoversigt, som jeg ellers er storforbruger af, på macnyt.
Den fikser ellers problemet for mig på mange sider.
Dark Mode I Chrome-browser - klik her
Dark mode er det nye sort! ;0)
Kontrasten er elendig på de grå bokse nu der ikke er ændret tekstfarver... Palle er bange for vampyrer OG lyse bogstaver!
Det var en mørk og stormfuld februar!
Jeg fjollede bare et øjeblik
Maybe a development which will eventually materialise... Don't get ya' hopes up to high. Very early stages... very!
Kan aktivere via egen Macnyt profil oversigt (i bunden af siden)
Ja den er meget eksperimentiel kan jeg se... :D
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter |
Ja, der er lang vej endnu, hvis det skal helt i mål. Så lad os se hvad der sker.
PS. det er kun forum-området der er under udarbejdelse pt.
David Munch skrev:Ja den er meget eksperimentiel kan jeg se... :D
Vupti, ja den er fixet nu.
De fleste hovedelementer i macnyt's css opsætning er nu konverteret til at kunne benytte sig af Dark Mode. Det giver sige fortsat mest udsalg i forumområdet, herunder på forum-forsiden samt i en tråd. Der er fortsat mange elementer der mangler at blive konverteret og tilpasset, hvorfor Dark Mode fortsat er meget eksperimentel.