Watch 5.2 er klar. Er ved at hente den. Der skulle være EKG med. 🤓
Fantastisk!
Jeg har lige opsat EKG, ganske fin introduktion man får i Sundhed-appen under første opsætning.
Her er Apples pressemeddelelse:
EKG-app og notifikation ved uregelmæssig hjerterytme bliver tilgængelig i dag på Apple Watch
Damn den opdatering svinger mellem 3 dage og ned til 10 timer om at blive hentet ned. Jeg går stærkt ud fra at det må være fordi søkablet er knækket
Lars Sejerup skrev:Damn den opdatering svinger mellem 3 dage og ned til 10 timer om at blive hentet ned. Jeg går stærkt ud fra at det må være fordi søkablet er knækket
Sluk BT i telefonens indstillinger (ikke blot kontrolcenter) og ignorere advarsel i watch app. Så bruges WiFi og det gøres på et par minutter (hvert fald overførslen hvis du sidder på en orden internetforbindelse).
Samme tip gælder iøvrigt også ved andre større synkroniseringer, som f.eks. overførsel af musik.
PallMei skrev:Lars Sejerup skrev:Damn den opdatering svinger mellem 3 dage og ned til 10 timer om at blive hentet ned. Jeg går stærkt ud fra at det må være fordi søkablet er knækket
Sluk BT i telefonens indstillinger (ikke blot kontrolcenter) og ignorere advarsel i watch app. Så bruges WiFi og det gøres på et par minutter (hvert fald overførslen hvis du sidder på en orden internetforbindelse).
Samme tip gælder iøvrigt også ved andre større synkroniseringer, som f.eks. overførsel af musik.
Ok. Skal man starte opdateringen/overførslen inden man deaktiverer BT helt inde i Indstillinger på telefonen?
Lars Sejerup skrev:PallMei skrev:Lars Sejerup skrev:Damn den opdatering svinger mellem 3 dage og ned til 10 timer om at blive hentet ned. Jeg går stærkt ud fra at det må være fordi søkablet er knækket
Ok. Skal man starte opdateringen/overførslen inden man deaktiverer BT helt inde i Indstillinger på telefonen?
Nej. Deaktiver BT først. Når du engang er færdig, kan BT godt genaktiveres i kontrol Center uden at behøve gå til indstillinger.