David Munch skrev: Tonny Freimanis skrev: David Munch skrev: The foul banana in the basket, er vel lige så brugt..
Jaja, jaja. The foul fruit in the basket, så.
Iøvrigt er et æble en frugt (kærnefrugt), mens en banan er et bær.
The foul berry in the basket.
Det behøver du skam ikke belære en biolog omkring...
Stig Storm skrev: David Munch skrev: Ja mon ikke de henter både byggefirmaer langvejsfra, samt teknisk dygtigt personel. Selvfølgelig, nogen skal jo vaske gulv og støve servere af...
Jamen, altså - hvis denne tråd
skal flames...
Så er det jo glasklart, at der ikke eksisterer
nogensomhelst i Jylland, der kan så meget som slå et søm i. Næh, må vi i stedet bede om de kropumulige akademikere i Ordrup og de afdankede rigmænd i Nordsjælland -
de har hænderne skruet ordentligt på, og er intelligente nok til at positionere sig selv i "Djævlenes...undskyld, Kongernes Nordsjælland" og alle os andre i "udkantsdanmark".
Jeg er tilflytter fra ≈rhus til Nordsjælland - og jeg siger jer med Winston Churchills ord (det var ham der ene mand slog nazisterne):
"Aldrig har så mange røvhuller forsamlet på så lille et areal pisset på så mange." Jeg er tilflytter fra Nordsjælland til Aarhus, så det går vidst lige op!
Men pointen var nu mere at jeg ikke tror de har så mange korrekt veluddannede folk i selve Foulum, eller Viborg for den sags skyld.. Altså, medmindre Apple vil i gang med at
gro deres servere nu de er blevet åh så grønne...