FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Hardware > MBP? Start et nyt emne

MBP?
10/01/2017 - 13:14:54
Martin Ammentorp
Veteran
Siden: april 2001
Jeg har en 2,4GHz MBP late 2011, opgraderet med 16GB RAM og 512 GB SSD + 256 SSD på dvd-drevets plads. Ikke Retina. Virker, dog defekt kortlæser.

Overvejer at købe en ny MBP 2015 (forhenværende model) på tilbud for 14.400,-. Det er en 2,2 GHz Quadcore m 16/256 m Retina

Vil jeg opleve en hastighedsforbedring? Eller skal jeg køre nuværende MBP helt i bund og købe senere (og nyere end 2015 modellen)?

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989
MBP?
10/01/2017 - 13:21:29
David Munch
Veda
I Word vil du ikke mærke en forskel.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
MBP?
10/01/2017 - 13:40:53
Martin Ammentorp
Veteran
David Munch skrev: I Word vil du ikke mærke en forskel.

Bruger ikke Word - derimod Aperture, Logic Pro samt "det almidelige" (mail, web etc.)

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989
MBP?
10/01/2017 - 13:58:38
David Munch
Veda
I de to førstnævnte vil du nok mærke en god forskel når der læses fra disken, men ellers nok ikke det store.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017