FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > iPhone og tilbehør > Mistet iPhone Start et nyt emne

Mistet iPhone
09/01/2017 - 22:06:52
Giffi
Stormogul
Siden: februar 2011
HJÆLP... Min telefon skriver pludselig på skærmen: "MISTET iPHONE2 Get password. Write on e-mail: help.apple.pass@gmail.com
Hvad gør jeg...?

Once you go Mac - You'll never go back..!
Mistet iPhone
09/01/2017 - 22:35:22
Tonny Freimanis
Stormogul
Siden: marts 2006
Giffi skrev: HJÆLP... Min telefon skriver pludselig på skærmen: "MISTET iPHONE2 Get password. Write on e-mail: help.apple.pass@gmail.com
Hvad gør jeg...?

Du lader i hvert fald være med at reagere på mailen; den er fra en gmail-konto, og sådan en bruger Apple i hvert fald ikke.

Hvis du ikke kan komme forbi den besked, er der ikke andet for end at nulstille telefonen.

Hvis du kan komme bagom den, f.eks. via DFU-mode, kan du muiligvis komme ind og slette beskeden.

Gul stormmåge
Mistet iPhone
09/01/2017 - 23:13:52
Giffi
Stormogul
Siden: februar 2011
Tak.. Reagerede naturligvis ikke på mailen... De er kommet ind via mit apple-id og har spærret både min telefon og ipad, men har via DFU-mode fået gang i dem igen... Tak...

Once you go Mac - You'll never go back..!
Mistet iPhone
09/01/2017 - 23:31:17
Signifikant
Stormogul
Siden: april 2014
Du har forhåbenligt fået kontrollen tilbage med dit Apple-id. Bare med at få slået Tofaktorgodkendelse til asap.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017