FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > iPhone og tilbehør > Reset iPhone uden password til iCloud? Start et nyt emne

Reset iPhone uden password til iCloud?
07/01/2017 - 16:34:20
rlarsen
Nyt medlem
Siden: december 2013
Jeg har en iPhone som jeg skal have resettet. jeg har fået et forkert iCloud ID ind som jeg ikke har koden til (og kan ikke fremskaffe den). Er der andre muligheder end at betale for et program der kan resette.
Jeg har prøvet at få den i Recovery mode og installere fra ny iitunes, men den bliver ved med at opstarte med den gamle iCloud ID som jeg ikke har koden til.

07/01/2017 - 16:42:07
rlarsen
Nyt medlem
PS årsagen til jeg ikke har koden er at det er en telefon fra en forhenværende medarbejder hvor vedkommende bare loggede ud af iCloud.

07/01/2017 - 16:55:28
rlarsen
Nyt medlem
Ok løst. Havde glemt at slukke telefonen når jeg lavede hard reset.

08/01/2017 - 21:15:55
Andreas Lang
Seniormedlem
Siden: oktober 2007
Når du starter den efter et hard reset, burde iPhonen bede dig om password til iCloud før du kan fortsætte igen.

09/01/2017 - 08:26:17
Gorm Jørgensen
Veteran
Siden: maj 2006
Du kommer ikke videre hvis du ikke har password til den ID som er brugt.
Du skal kontakte Apple med problemet og så skal der udfyldes en masse infomed bevis for at det er din iPhone.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017