FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Ordet er frit > Hvordan flytter man postkasser til ny mac Start et nyt emne

Hvordan flytter man postkasser til ny mac
07/01/2017 - 11:07:43
rigmor Nielsen
Novice
Siden: april 2006
Da jeg flyttede data fra en gammel til ny mac er alt blevet overført fint bortset fra mine mailkonti . Jeg har oprettet dem igen , men alle de mails jeg har liggende på min gamle mac er ikke kommet med. Hvordan flytter jeg dem nemmest?

gl.macbruger
07/01/2017 - 11:17:13
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Såfremt du bruger Mail; Postkasse-menuen --> Eksporter postkasse og derefter importeres de.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
07/01/2017 - 15:28:34
rigmor Nielsen
Novice
Mange tak, men hvorfor er det lige at man ikke kan flytte mail osv på en gang . Nu skal jeg til at oprette 4 forskellige mailadresser og tilhørende signaturer - ØV

gl.macbruger
07/01/2017 - 15:28:36
rigmor Nielsen
Novice
Mange tak, men hvorfor er det lige at man ikke kan flytte mail osv på en gang . Nu skal jeg til at oprette 4 forskellige mailadresser og tilhørende signaturer - ØV

gl.macbruger
07/01/2017 - 16:03:18
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Du kan vidst bare vælge indbakken i stedet.

Men hvis du snakker om indstillinger, så kan du jo bare flytte dem i stedet.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
07/01/2017 - 16:03:24
Signifikant
Stormogul
Siden: april 2014
rigmor Nielsen skrev: Mange tak, men hvorfor er det lige at man ikke kan flytte mail osv på en gang . Nu skal jeg til at oprette 4 forskellige mailadresser og tilhørende signaturer - ØV

Vil heller ikke undre mig, hvis overførsel assistent kan det.

09/01/2017 - 13:11:34
rigmor Nielsen
Novice
Signifikant skrev:
rigmor Nielsen skrev: Mange tak, men hvorfor er det lige at man ikke kan flytte mail osv på en gang . Nu skal jeg til at oprette 4 forskellige mailadresser og tilhørende signaturer - ØV

Vil heller ikke undre mig, hvis overførsel assistent kan det.

Det gik fint med min mands mails, men hos mig lavede den rigtig kludder, men pyt mare jeg har reddet mine mails

gl.macbruger
09/01/2017 - 16:37:17
Gorm Jørgensen
Veteran
Siden: maj 2006
Du burde kunne kopiere ~/library/Mail mappen over på den nye og så starte Mail programmet op.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017