FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Apple TV og tilbehør > S: Apple TV 2 jailbreaket Start et nyt emne

S: Apple TV 2 jailbreaket
27/12/2016 - 15:42:41
theohjorth
Novice
Siden: marts 2013
Hvad kan jeg få for sådan et Apple TV 2, det er jailbreaket og i god stand.

Det står i Aarhus C :-)

Theo

www.salsamusik.nu - salsamusik og undervisning
07/01/2017 - 21:40:42
Stroma
Nyt medlem
Siden: oktober 2013
Tja jeg ville ikke selv købe den for mere end 200, da man kan finde ATV 3 for 4-500 kr....

om den er jailbreaket er en fordel eller udlempe.. det er jo lidt op til køberen...

Jeg har selv haft min ATV2 jeailbreaket, men fjernet det igen, da jeg ikke syntes airplay virkede godt nok... men fint efter den var tilbage

Jeg er selv ved at overveje en atv 4 .. så atv3 kommer ned hvor ATV2 er, og ATV2 giver jeg nok til min forældre, så de let kan vise billed på tv fra ipad...

held og lykke med salget

07/01/2017 - 21:40:44
Stroma
Nyt medlem
Siden: oktober 2013
Tja jeg ville ikke selv købe den for mere end 200, da man kan finde ATV 3 for 4-500 kr....

om den er jailbreaket er en fordel eller udlempe.. det er jo lidt op til køberen...

Jeg har selv haft min ATV2 jeailbreaket, men fjernet det igen, da jeg ikke syntes airplay virkede godt nok... men fint efter den var tilbage

Jeg er selv ved at overveje en atv 4 .. så atv3 kommer ned hvor ATV2 er, og ATV2 giver jeg nok til min forældre, så de let kan vise billed på tv fra ipad...

held og lykke med salget

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017