FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > iPad og tilbehør > Pris på iPad 2 64GB Start et nyt emne

Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 00:25:59
Kenneth Pedersen
Let øvet
Siden: november 2007
Hej med jer

Hvad er en rimelig pris på en gammel iPad 2, 64 GB, uden sim. Jeg ved den ikke længere kan opdateres, men den virker jo stadig.

Hvor meget skal den koste?

På forhånd tak!

Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 01:55:25
cassio299
Seniormedlem
Siden: marts 2011
Kenneth Pedersen skrev: Hej med jer

Hvad er en rimelig pris på en gammel iPad 2, 64 GB, uden sim. Jeg ved den ikke længere kan opdateres, men den virker jo stadig.

Hvor meget skal den koste?

På forhånd tak!

Jeg ville prøve at tjekke priserne på DBA. Du skal nok forvente at give et par 100erde i afslag hvis du vælger en pris i det øverste lege. Bemærk at der kan være forskel i prisen afhængigt af hvor i landet du bor

En Mac Mini er en for lidt
Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 13:38:18
Kenneth Pedersen
Let øvet
Jeg har kigget på DBA - men der kan jo også være en grund til at de stadig er til salg...

Hvad ville I give hvis I skulle købe en?

Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 14:04:16
macxpert
Stormogul
Siden: oktober 2015
Kenneth Pedersen skrev: Jeg har kigget på DBA - men der kan jo også være en grund til at de stadig er til salg...

Jeg søger altid på dba.dk og finder den billigste magen til min. Og sætter så prisen 200,00 kroner under billigste, så er varen solgt i løbet af en eftermiddag, og jeg kan komme videre med livet.

Dance100.com Broadcasting The Best Electronic Dance Music
Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 14:06:26
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Kenneth Pedersen skrev: Jeg har kigget på DBA - men der kan jo også være en grund til at de stadig er til salg...

Afhænger helt af hvad system den kører. Har den iOS7 ville jeg give ~5-800,- for den alt efter stand, batteri og plads. Har den iOS8 eller 9, så ville jeg ikke røre den med en ildtang.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
Pris på iPad 2 64GB
12/12/2016 - 15:48:49
Kenneth Pedersen
Let øvet
David Munch skrev:

Afhænger helt af hvad system den kører. Har den iOS7 ville jeg give ~5-800,- for den alt efter stand, batteri og plads. Har den iOS8 eller 9, så ville jeg ikke røre den med en ildtang.

Den er opdateret til 9.3 mener jeg...

Så max 800 kr, er det der vi lander?

Pris på iPad 2 64GB
13/12/2016 - 09:10:33
Per Dalskov
Novice
Siden: september 2002
Nu bliver jeg nysgerrig - hvorfor er den intet værd med iOs8 eller 9?
Har selv en iPad2 med 9.3 og opgraderede kun fordi der var nogle apps som ikke virkede på 7eren, og jeg er ikke vild med efterkommerne, men jeg havde da indtryk af, at folk var glade for udviklingen.
Per Dalskov

pedalen
Pris på iPad 2 64GB
13/12/2016 - 09:51:05
David Munch
Veda
Per Dalskov skrev: Nu bliver jeg nysgerrig - hvorfor er den intet værd med iOs8 eller 9?
Har selv en iPad2 med 9.3 og opgraderede kun fordi der var nogle apps som ikke virkede på 7eren, og jeg er ikke vild med efterkommerne, men jeg havde da indtryk af, at folk var glade for udviklingen.
Per Dalskov

iOS9 kører mildest sagt ad helvede til på min iPad 2, hvor iOS7 kørte helt fint. Apps crasher konstant, den er ekstremt langsom, og uudholdelig at bruge.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
Pris på iPad 2 64GB
13/12/2016 - 12:56:20
Per Dalskov
Novice
Siden: september 2002
Så er det ikke bare mig der synes det var tilbageskridt med de nye - i hvertfald på iPad 2.
Hvor ville det være smart hvis man kunne nedgradere!! og således havde en valgfrihed.

pedalen
Pris på iPad 2 64GB
13/12/2016 - 13:00:23
macxpert
Stormogul
Siden: oktober 2015
Per Dalskov skrev: Så er det ikke bare mig der synes det var tilbageskridt med de nye - i hvertfald på iPad 2.
Hvor ville det være smart hvis man kunne nedgradere!! og således havde en valgfrihed.

Mon ikke man kan... med ninja tricks...

Dance100.com Broadcasting The Best Electronic Dance Music
Pris på iPad 2 64GB
13/12/2016 - 13:02:56
David Munch
Veda
macxpert skrev:
Per Dalskov skrev: Så er det ikke bare mig der synes det var tilbageskridt med de nye - i hvertfald på iPad 2.

Mon ikke man kan... med ninja tricks...

Nej.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017