FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > OS X > Skrive i Pages eller iBook Author iMac / iPad Start et nyt emne

Skrive i Pages eller iBook Author iMac / iPad
01/12/2016 - 17:51:20
bagge
Nyt medlem
Siden: december 2015
Jeg vil gerne kunne skrive i bogform på min iMac, og læse og redigere det på min iPad. Jeg har både Pages og iBook Author på min Mac.
Jeg har forsøgt med pages skabeloner, men jeg kan ikke få det til at fungere. Jeg forestiller mig, at en skabelon ligger i miniaturevisningen klar til brug mange gange, at jeg ikke overskriver den på første side, men vælger den specifikke skabelon i situationen og skriver "i den" i forskellige kapitler eller sektioner.
Sidder med bogen pages, og ser, at der skal være et ikon: Sektioner. Men det er der ikke. Er det det jeg mangler?
Hvordan kommer jeg videre?

Nogen der har et godt bud.

sb
Skrive i Pages eller iBook Author iMac / iPad
03/12/2016 - 10:49:37
bagge
Nyt medlem
Siden: december 2015
Løst på anden måde

sb

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017