FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Tips  > Lyd og foto Start et nyt emne

Lyd og foto
26/11/2016 - 21:11:39
Lasse
Novice
Siden: marts 2002
Prøver pt. to nye nemme ”amatør-programmer” af.
Ikke så tosset for en alm. bruger, der interesserer sig for lyd og foto. Prøv selv…
Og nej, jeg får ikke sponsor-kroner.

Lyd:
https://bongiovidps.com

Fotoredigering:
https://macphun.com/blog/luminar-photo-editor-for-mac-intro

Lyd og foto
27/11/2016 - 09:07:43
Kenny Poulsen
Veteran
Siden: december 2006
Jeg har nu noget svært ved at se Luminar omtalt som amatørprogram.
Feature-settet er da alt i området mellem amatør og super pro, men programmet er nyt og fremstår på ingen måde færdigstrøget endnu. Der er endnu mange "hovsaer" i brugerfladen, men de arbejder mod at udvide med DAM, så....

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside
Lyd og foto
27/11/2016 - 12:38:35
Martin Ammentorp
Veteran
Siden: april 2001
Kenny Poulsen skrev: Jeg har nu noget svært ved at se Luminar omtalt som amatørprogram.
Feature-settet er da alt i området mellem amatør og super pro, men programmet er nyt og fremstår på ingen måde færdigstrøget endnu. Der er endnu mange "hovsaer" i brugerfladen, men de arbejder mod at udvide med DAM, så....

Ja - enig! Købte Luminar til intropris..... har kun prøvet det lidt, det virker absolut som mellemting ml pro og ikke-pro. Workflowet er milevidt fra Apertures. Så indtil videre fortsætter jeg med Aperture (Har også Affinty Photo, som heller ikke kan erstatte Aperture)

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989
Lyd og foto
27/11/2016 - 17:03:00
Kenny Poulsen
Veteran
Siden: december 2006
Bruger også stadig primært Aperture, men også Capture One.
Har et par enkelte gange anvendt Luminar som ekstern editor via Aperture, og det funker fint.

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017