FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Apple TV og tilbehør > Problemer med ATV3 Start et nyt emne

Problemer med ATV3
16/11/2016 - 22:21:11
Thorsen
Let øvet
Siden: oktober 2013
Jeg har fået problemer med Airplay og Skærmdublering fra IOS10 til ATV3. Jeg har nulstillet ATV3 og der er fin kablet forbindelse (fiber). Både ATV3 og Iphone er på samme samme netværk (5G). Når jeg åbner en app på Iphone og vælger Airplay ikonet står der at indholdet nu vises på ATV3 - men der kommer ikke noget op på tv'et (kun ATVs normale visning med de forskellige indbyggede apps). Med andre ord så kommer der ikke noget op på skræmen. Jeg har prøvet med 2 iPhone 5, 1 iPhone 6 og en iPad alle med iOS10 - what to do next ???

Problemer med ATV3
16/11/2016 - 23:02:54
Thorsen
Let øvet
Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

Problemer med ATV3
16/11/2016 - 23:19:02
macxpert
Stormogul
Siden: oktober 2015
Thorsen skrev: Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

Prøv at slukke for Wi-Fi på Apple TV 3.

Dance100.com Broadcasting The Best Electronic Dance Music
Problemer med ATV3
17/11/2016 - 18:11:22
Thorsen
Let øvet
Man kan ikke direkte slukke for WiFi på ATV3, men problemt blev løst efter genstart af router....:-) Netkabel i port afbryder WiFi, men der var et eller andet der drillede der

Problemer med ATV3
17/11/2016 - 18:34:07
Giffi
Stormogul
Siden: februar 2011
macxpert skrev:
Thorsen skrev: Hmmm, det ser ud som om ATV3 hopper på WiFi i stedet for Ethernetforbindelsen ... kan der være en konflikt her (at den bruger Wifi når der er kabel i ??) ?

Prøv at slukke for Wi-Fi på Apple TV 3.

Det kan du så ikke, men med et ethernetkable i, er det automatisk afbrudt.. Gælder osse ATV 4..

Once you go Mac - You'll never go back..!

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017