FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Tips  > Rengøring af Macbook butterfly tastatur Start et nyt emne

Rengøring af Macbook butterfly tastatur
20/10/2016 - 10:28:08
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Jeg har en '16 Macbook med det nye tastatur som har meget lave taster. Lige da jeg fik maskinen, virkede en af mine taster stort set ikke, og fik den renset på Apples regning (Om end Humac mente det var ud fra deres gode hjerte at de gjorde det gratis). Efterfølgende fandt jeg dog flere taster som ikke virkede optimalt, i forskellige grader.

Apple anbefaler at man bruger trykluft, men efter lidt søgning på nettet fandt jeg ud af at folk bare anbefaler at man bruger en støvsuger på lav sugestyrke, med et mundstykke med børster - Og det virkede fortrinligt for mig. Hurtigt, nemt, og klarer jobbet til UG.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
20/10/2016 - 10:32:35
Antoni Nygaard
Stormogul
Siden: december 2007
Jeg bruger også støvsuger med børste mundstykket på min fars MacBook 2015 model. Det hjælper skidegodt for de små krummer der kan komme ind og blokere så tasten ikke kan trykkes ned.

l Mac Pro 2,1 2x 3Ghz Quad Core l iPhone 7 Plus 128GB Black l iPad Air 2 Sort 128GB Wifi + 4G l B&W P7 Wireless l
20/10/2016 - 11:54:26
Gorm Jørgensen
Veteran
Siden: maj 2006
Har brugt støvsuger i de sidste 20 år, det virker.

20/10/2016 - 14:48:39
macxpert
Stormogul
Siden: oktober 2015
Gorm Jørgensen skrev: Har brugt støvsuger i de sidste 20 år, det virker.

Har en iRobot Roomba 880 støvsuger.... Syntes ikke rigtigt, den virker på min MacBook Pro Retina.

Dance100.com Broadcasting The Best Electronic Dance Music
22/10/2016 - 23:35:48
cassio299
Seniormedlem
Siden: marts 2011
macxpert skrev:
Gorm Jørgensen skrev: Har brugt støvsuger i de sidste 20 år, det virker.

Har en iRobot Roomba 880 støvsuger.... Syntes ikke rigtigt, den virker på min MacBook Pro Retina.

Det lyder til at børsten på din Roomba ikke er stor nok !!

En Mac Mini er en for lidt

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017