FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Apple TV og tilbehør > ATV4 Start et nyt emne

ATV4
17/09/2016 - 22:35:21
p0w3rb00k150
Let øvet
Siden: oktober 2013
Er det stadig sådan, at hvis jeg køber et AppleTV4 i DK får jeg en anden fjernbetjening, som ikke virker med Siri? Dvs. den skal købes i Tyskland eller Sverige i stedet.

ATV4
17/09/2016 - 22:51:02
Vandermoses
Seniormedlem
Siden: marts 2012
Du får den samme fjernbetjening med uanset hvor du køber den, men Siri knappen virker ikke i Danmark, der kommer søgefunktionen bare op i stedet.

ATV4
18/09/2016 - 10:17:57
Rene Larsen
Stormogul
Siden: december 2004
Siri virker alt efter hvilke Apple ID du logger ind med.

Fx
US Apple ID = Siri virker
SE Apple ID = Siri virker
DK Apple ID = Siri virker ikke

ATV4
18/09/2016 - 10:26:15
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Der vil dog forventeligt kommer dansk Siri med en fremtidig softwareopdatering. Og siden svensken er kommet med, så kommer vi forhåbentligt i næste omgang.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
ATV4
18/09/2016 - 10:53:58
Michael Rasmussen
Novice
Interessant, troede ikke Sverige var med endnu, men kan se det kom med seneste tvOS.

Og sørme om ikke Norge også er med, så må dansk være tæt på:

Siri is currently available on Apple TV (4th generation) in these countries and languages: Australia (English), Canada (English, French), Germany (German), France (French), Mexico (Spanish), Netherlands (Dutch), Norway (Norwegian Bokmål), Japan (Japanese), Spain (Spanish), Sweden (Swedish), UK (English), US (English, Spanish).*
Use Siri on your Apple TV

Det der mangler er vel primært genkendelse af filmtitler, da Siri allerede kan det meste andet på iOS/macOS. Jeg glæder mig

ATV4
18/09/2016 - 12:02:53
David Munch
Veda
Ja det er et problem at filmtitler og skuespillerne som oftest er et problem uanset sprog, da de skal parses anderledes. Må håbe Apple finder på noget smart der.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
ATV4
18/09/2016 - 12:31:33
Vandermoses
Seniormedlem
Siden: marts 2012
Det er ærgerligt med Siri. Jeg bruger det ikke meget på mine andre enheder, men min fornemmelse siger at det ville blive brugt en del på ATV4.

ATV4
18/09/2016 - 18:21:28
Gorm Jørgensen
Veteran
Siden: maj 2006
David Munch skrev: Der vil dog forventeligt kommer dansk Siri med en fremtidig softwareopdatering. Og siden svensken er kommet med, så kommer vi forhåbentligt i næste omgang.

Ja de fandens svenkere.

ATV4
18/09/2016 - 18:48:35
p0w3rb00k150
Let øvet
Siden: oktober 2013
Ok...

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017