FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Apple TV og tilbehør > Apple TV 3 Start et nyt emne

Apple TV 3
17/09/2016 - 11:18:24
Lars Sejerup
ASCII jonglør
Siden: august 2008
Jeg har intet Apple TV lige pt, men jeg fik lige tilbudt en billig 3'er. Men har Apple helt forladt den nu, eller kommer der stadig nye Apps og opdateringer til den?

Jeg vil selvfølgelig gerne have en 4'er, men det kommer senere.

Dilithium batteries and Neutal Network Gel is the future
Apple TV 3
17/09/2016 - 11:41:38
Rasmus Lauritsen
Stormogul
Siden: april 2004
Synes jeg så home automation krævede appletv 4, så måske det er den du skal gå efter, også i forhold til app's osv.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Apple TV 3
17/09/2016 - 12:38:24
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Prisen på Apple TV 4 er så lav, og potentialet så højt, at medmindre du kun bruger Airplay, Netflix, HBO og Youtube, så kan det ikke betale sig at købe den ældre model.

Apple sælger heller ikke 3'eren mere, så det er nok kun minimale sikkerhedsopdateringer der kommer til den.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
Apple TV 3
17/09/2016 - 14:04:22
Lars Sejerup
ASCII jonglør
Siden: august 2008
Noteret. Jeg sigter efter en ATV 4 så....

Dilithium batteries and Neutal Network Gel is the future

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017