FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > iPad og tilbehør > Hvilken Ipad behøver jeg? Start et nyt emne

Hvilken Ipad behøver jeg?
21/08/2016 - 18:51:37
Laws jespersen
Novice
Siden: december 2007
Jeg har nu besluttet mig for at udvide apple familien med en Ipad. Den skal bruges til internet, spil til min datter og som tv i bilen til de små.
Jeg er lidt i tvivl om mit behov og siden jeg ikke har fulgt særligt meget med i ipad serien er jeg heller ikke opdateret inden for modeller.

Har kigget lidt brugt og der er både ipad 2 og 3 og mange flere modeller. Kan i hjælpe mig lidt til hvilken model der dækker mit behov. Den behøver ikke alverdens gigabyte og det må ikke være en MINI.

Den skal bruges til film, internet og spil. Og den skal ikke være langsom.

mvh

www.luksusskihytter.dk
21/08/2016 - 19:41:39
David Munch
Veda
Siden: april 2001
iPad Air 2.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
21/08/2016 - 19:53:50
Laws jespersen
Novice
Siden: december 2007
hvad skal man give for sådan en brugt?

www.luksusskihytter.dk
21/08/2016 - 20:25:42
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Afhænger jo helt af stand, alder, garanti/reklamationsret/kvittering, kapaciteten.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017