FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Tips  > Tip: Macbook læder sleeve Start et nyt emne

Tip: Macbook læder sleeve
13/07/2016 - 08:43:16
hkknudsen
Novice
Siden: maj 2011
Nu det vrimler med gode tips i øjeblikket vil jeg også byde ind: Dbramante macbook sleeve/taske (eller hvad det hedder) til billige penge. Linkede model passer til pro 13 retina og 13 air.

Sælger har dem også i andre størrelser.

Jeg har en til 15 tommer og har nu bestilt til 13, dem der står "Premium" ved er ihvertfald i overlækker kvalitet.

Forsendelse koster lidt, men det bliver stadigt billigt.

14/07/2016 - 18:58:29
holak
Lærling
Siden: juli 2012
Prøv at kigge her : www.covr.dk

holak
14/07/2016 - 19:37:55
macxpert
Stormogul
Siden: oktober 2015
hkknudsen skrev: Nu det vrimler med gode tips i øjeblikket vil jeg også byde ind: Dbramante macbook sleeve/taske (eller hvad det hedder) til billige penge. Linkede model passer til pro 13 retina og 13 air.

Sælger har dem også i andre størrelser.

Jeg har en til 15 tommer og har nu bestilt til 13, dem der står "Premium" ved er ihvertfald i overlækker kvalitet.

Forsendelse koster lidt, men det bliver stadigt billigt.

Super tip! Og noget billigere end de to gange, jeg har købt et sleeve og en taske til 15" MacBook Pro Retina hos KNOMO.

Dance100.com Broadcasting The Best Electronic Dance Music
16/07/2016 - 10:18:04
Chrisoffer Appel Hansen
Juniormedlem
Siden: april 2006
Kan også anbefale Pack & Smooch, Filt og læder.

Virkelig lækker kvalitet, og i mine øjne virkelig pænt.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017