FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Sikkerhed > Indhold ejet af Arcane??? Start et nyt emne

Indhold ejet af Arcane???
05/06/2016 - 09:55:56
Carsten Ortmann
Juniormedlem
Siden: januar 2005
Min datter har lavet en fødselsdagshilsen, en lille video, til sin veninde. Den er sat sammen af billeder af veninden, som min datter selv har taget. Hun vil sende den til hende på Facebook, men hun får en advarsel som lyder:

"… en video, som du har overført, 00:39 (Pacific Standard Time?) 5. juni 2016 muligvis indeholder indhold som er ejet af Arcane. Hvis du vælger at slå dette op nu, vil Arcane muligvis se videoen for at finde ud af om den matcher hans/hendes indhold. Hvis du foretrækker at slette opslaget nu, vil Arcane ikke kunne se videoen."

Min datter blev noget urolig, over beskeden, og jeg synes det virker underligt, og egentlig heller ikke særligt rart.

Er der nogen der har set sådan en besked før? Ved hvorfor den dukker op? Ved hvem Arcane er?

iMac 21.5, OS X 10.11.6 (El Capitan) / iPhone 5S, iOS10
Indhold ejet af Arcane???
05/06/2016 - 10:14:46
Signifikant
Stormogul
Siden: april 2014
Hvad med lyden?

Har hørt at youtube's automatiske detektor slår hvis der spilles en sang i baggrundstøjen.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017