FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Nybegynder/switcher > VPN-udbyder Start et nyt emne

VPN-udbyder
14/04/2016 - 22:11:35
trasser
Let øvet
Siden: februar 2010
Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)
Det må gerne være betalingsudbydere.

Bedste hilsener
Helle

VPN-udbyder
14/04/2016 - 23:00:18
harem
Veteran
Siden: oktober 2008
ZenMate skulle gerne virke til Netflix og er 3 måneder gratis "prøve". du skal dog bruge FB til at registrere. :) mvh

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge
VPN-udbyder
15/04/2016 - 08:56:40
Jesper Christiansen
Kaptajn
Siden: juni 2003
Jeg har ikke Netflix men bruger Private Internet Access og er udemærket tilfreds med dem.

Jeg fandt dem via et tilbud, noget med $40 for tre år men kan se at priserne er noget andet nu på deres side. Stadigvæk ok synes jeg.

trasser skrev: Hej alle i Macnyt :-)
Er der nogle af jer der bruger en VPN-udbyder og er der nogle, som I kan anbefale (gerne nogle der også fungerer med amerikansk Netflix)

Bedste hilsener
Helle

VPN-udbyder
15/04/2016 - 08:56:42
Jesper Christiansen
Kaptajn
Siden: juni 2003
Jeg har ikke Netflix men bruger Private Internet Access og er udemærket tilfreds med dem.

Jeg fandt dem via et tilbud, noget med $40 for tre år men kan se at priserne er noget andet nu på deres side. Stadigvæk ok synes jeg.

Bedste hilsener
Helle

VPN-udbyder
15/04/2016 - 09:24:14
Jesper Arning
Stormogul
Siden: februar 2008

Bedste hilsener
Helle

Netflix arbejder hårdt på at lukke for brugen af bla. VPN for at omgå deres geo blokering, det er ikke et godt tidspunkt at købe den slags på.

Du skal som minimum tjekke om den tjeneste du vil købe rent faktisk virker med Netflix lige nu og så lære at leve med at Netflix kan lukke for den tjeneste hvornår det skal være.

thenextweb.com/apps/2016/02/29/netflix-users-cry-out-as-it-aggressively-blocks-hacks-that-give-access-to-us-library/#gref

VPN-udbyder
15/04/2016 - 10:37:19
Stig Bindner
Kaptajn
Siden: maj 2011
Bruger vpnbyen.dk - det er meget nemt at bruge, og virker perfekt.

Stig Bindner

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017