FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Tips  > Ferie i Italien Start et nyt emne

Ferie i Italien
07/02/2016 - 18:44:05
Pfh74
Nyt medlem
Siden: juli 2015
Hey.

Første Road trip til italian her til sommer, med 3 børn på bagsædet, bliver så fedt😁.

Det vi leder efter er en fed camping plads i det nordlige del af Italien, godt de der 16-18 timers kørsel.

Planen er at leje telt eller hytte 9 dage, på en fed campingplads, og det er her jeg skal have hjælp, hvis i ferieglade mennesker kunne give nogle tips, til hvor det er godt.

PS: vi er vandhunde, så gode pools og rutchebaner er et must!!!!

Apple fan
Ferie i Italien
08/02/2016 - 19:07:12
ManU_4ever
Seniormedlem
Siden: januar 2008
Mine forældre er glade for Spiaggio d´oro som ligger ved Lazise ved Gardasøen. Den ligger lige ned til søen og i gå afstand fra byen. Ligger også tæt på Gardaland.

Mener at de har udbygget deres poolområde gennem de sidste par år.

MacBook Pro 2011 17
Ferie i Italien
10/02/2016 - 20:03:05
Ronni Ø
Nyt medlem
Siden: marts 2012
Vi skal også afsted for første gang, vi har valgt dette sted, da vi også skal have vand i ørene i ferien.

www.friferie.dk/inspiration/Italien/Adriaterhavskysten/Grado/Camping-Villaggio-Europa

Så jeg har monteret wifi i bilen, så konen kan få facebook med hele vejen derned... Hun er ikke meget for køreturen...

Ferie i Italien
10/02/2016 - 22:21:51
Factory
Veteran
Siden: oktober 2008
Lidt inspiration:

www.pngp.it/en

pleasure.borsen.dk/rejser/artikel/1/209462/det_italienske_paradis.html

pleasure.borsen.dk/rejser/artikel/1/207243/magiske_soeer_i_norditalien.html

MacBook Pro Retina 15" m/tre pixelfejl - iPhone 7 Plus - Tidskapsel - "Frk. stewardesse, forventer De virkelig, at jeg betaler for disse høretelefone
Ferie i Italien
11/02/2016 - 09:32:19
Anders Laybourn
Juniormedlem
Siden: november 2007
Det afhænger meget af alderen på dine børn ??

Tæt på Venedig
Ca Pasquali, er en mindre men meget hyggelig camping plads, kan varmt anbefales !

Ellers er der ikke langt fra Ca Pasquali en anden kæmpe stor plads der hedder Union Lido, den er nærmest en lille by.

Ved Garda Søen
Bella Italia, har ikke selv været der men den skulle være god

Altomincio, udemærket camping plads, men masser af hygge til hele familien

Eden camping, ligger på en bjerg skråning med udsigt ud over Garda søen, vanvittig smukt område, dejlig plads, dog ligger den på en "bjerg" side, så fodbold m.m ved siden af hytten er ikke muligt !

Pfh74 skrev: Hey.

Første Road trip til italian her til sommer, med 3 børn på bagsædet, bliver så fedt😁.

Det vi leder efter er en fed camping plads i det nordlige del af Italien, godt de der 16-18 timers kørsel.

Planen er at leje telt eller hytte 9 dage, på en fed campingplads, og det er her jeg skal have hjælp, hvis i ferieglade mennesker kunne give nogle tips, til hvor det er godt.

PS: vi er vandhunde, så gode pools og rutchebaner er et must!!!!

layan.dk, IT løsninger, Photography, Marketing
Ferie i Italien
20/02/2016 - 10:03:48
preben hansen
Novice
Siden: maj 2015
Er der penge at spare ved at selv bestille ferie det sted man nu vil være, fremfor igennem et rejseselskab. ?

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017