FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Nybegynder/switcher > Hente optagelse fra harddisk på TV til min Macbook Start et nyt emne

Hente optagelse fra harddisk på TV til min Macbook
23/01/2016 - 18:24:48
Kimball
Novice
Siden: juni 2012
Jeg har på nit nye Samsung TV tilkoblet en ekstern harddisk til at optage udsendelser på.
Jeg har også Apple tv tilkoblet ligesom der netværk.
Nu ligger der på den tilkoblede disk en udsendelse jeg gerne vil have over på min Macbooks disk. (er egentligt kun interesseret i en lille del af det jeg har optaget).
Hvis jeg tager disken ud af TV og smider den til mim Mac - så kommer den slet ikke frem - så jeg kan ikke klare det således. Måske noget med formattering?
Jeg er absolut amatør - kan det jeg vil mon lade sig gøre på en meget enkel måde - eller er det NO Go, Mine evner rækker ikke særligt langt rent teknisk så det skal være enkelt.
Håber at det er til at forstå hvad jeg mener.
Og på forhånd tak.

Kim Hansen
23/01/2016 - 18:36:21
Thomas Kowal
Let øvet
Siden: september 2001
Det kan du ikke. Du kan ikke engang se det, du har optaget, på et andet tv af samme model, da optagelser bliver "låst" til selve det tv, det er optaget på.

I doubt, therefore I might be.
23/01/2016 - 18:44:11
Kimball
Novice
Siden: juni 2012
Tak for hurtigt svar.
ØV

Kim Hansen

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017