FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Nybegynder/switcher > genvej på skrivebord til program på nettet? Start et nyt emne

genvej på skrivebord til program på nettet?
04/01/2016 - 09:16:16
Annette Rasmussen
Nyt medlem
Siden: januar 2016
Hej min arbejdsgiver har fået Mac og beder mig (windowsbruger) om hjælp til at oprette genvej til et program på nettet, som de har abonnement på. Har lavet genvej/ikon på skrivebordet, men det virker ikke? Har læst at genveje ikke bruges meget på Mac, men det vil de gerne have - please hjælp

04/01/2016 - 09:21:37
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Hvad menes der med 'et program på nettet'?

Hvis det bare er et hyperlink som skal laves, så er så simpelt som at trække adressen fra en browser ud på Skrivebordet.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
04/01/2016 - 10:09:45
Annette Rasmussen
Nyt medlem
Siden: januar 2016
Hej David, det er et hyperlink til en side, hvor der skal logges ind.

Ja, men det virker ikke, når jeg har gjort det. Skal linket markeres først el. bare trækkes ud? Jeg må prøve igen...

Mange tak for dit svar

04/01/2016 - 10:19:32
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Så længe siden er vist, så kan man trække adressen ud.

Vær dog opmærksom på at selve hyperlinket kan være genereret unikt hver gang siden hentes, og det i såfald ikke vil virke. Så skal du finde en kortere udgave som henviser direkte til siden.

Hvad er linket evt.?

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017