FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > FAQ > Hjælp søges! Ny mac - prøver at hente filer fra TC Start et nyt emne

Hjælp søges! Ny mac - prøver at hente filer fra TC
01/09/2015 - 21:03:01
RH8000
Nyt medlem
Siden: juli 2010
Jeg har skiftet mac. Inden da lagde jeg alt data over på TC. På den nye kan jeg godt se og log mig på TC og finde sidste backup. Nu vil jeg gerne vise min hustru at alle billeder stadig er der og trykker på iphoto library ikonet. Den skriver nu "iphoto-biblioteket er låst eller ligger på en disk der er låst"

Hvad gør man ved det??

Spørgsmål 2 - hvordan ser jeg al min musik i itunes - og stadig vil lade det blive liggende på TC?

På forhånd tak
Venligst

01/09/2015 - 21:06:35
Signifikant
Stormogul
Siden: april 2014
Prøv at holde alt-tasten nede når du starter og itunes og iphoto, så skulle de gerne spørge efter placering af biblioteket. Mener også at man i iPhoto kan skifte bibliotek, når det er kørende, men er ikke foto-mand..

01/09/2015 - 21:42:40
RH8000
Nyt medlem
Siden: juli 2010
gjort. den sti jeg valgte lå på TC so sikkerhedskopi, hvilket den ikke kunne godtage som bibliotek. Så nu henter jeg mine billeder og musik ind på macbooken og kun bruger TC til at sikkerhedskopiere, ikke som server som jeg troede man kunne. Men tak for hjælpen, den genvej får jeg brug for når jeg alligevel skal definere biblioteket. Jeg skal bare flytte indholdet først

01/09/2015 - 21:49:40
David Munch
Veda
Siden: april 2001
Nu nævner du sikkerhedskopi, så jeg antager du har brugt Time Machine? I såfald skal du køre backuppen ind igen, for at bruge filerne.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017