FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > FAQ > Hvordan tilmelder man sig Apple Music? Start et nyt emne

Hvordan tilmelder man sig Apple Music?
18/06/2015 - 12:17:18
MacMichael2202
Lærling
Siden: juni 2007
Kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan starte sin gratis prøveperiode henne. Please help

www.matchy.dk - spar penge på bl.a. telefoni, internet mv.
18/06/2015 - 12:20:05
mhb
Juniormedlem
Siden: august 2003
MacMichael2202 skrev: Kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan starte sin gratis prøveperiode henne. Please help

Apple Music er ikke lanceret endnu.

Når/hvis det kommer til Danmark kan du sikkert melde dig til via appen eller itunes

Mikkel
18/06/2015 - 13:08:56
Flemming Larsen
Seniormedlem
Siden: august 2012
MacMichael2202 skrev: Kan simpelthen ikke finde ud af hvor man kan starte sin gratis prøveperiode henne. Please help

Jeg har iOS 8.4 beta 4, og da jeg startede min musik app i går, fik jeg mulighed for at tilmelde mig. Men da jeg prøvede gik det bare ud. Så det kommer automatisk, engang efter den 30/6.

Mvh Flemming Larsen
18/06/2015 - 16:36:52
Rene Larsen
Stormogul
Siden: december 2004
Apple Music kommer først 30/6 sammen med iOS 8.4 - først i bla. USA - hvornår det kommer til DK vides ikke pt.

18/06/2015 - 18:42:18
angelodk
Stormogul
Siden: februar 2010
Rene Larsen skrev: Apple Music kommer først 30/6 sammen med iOS 8.4 - først i bla. USA - hvornår det kommer til DK vides ikke pt.

Det bliver lanceret i 100 lande til at starte med, og man mener at DK skulle være med blandt dem. Der er ihvertfald ikke meldt noget ud om, at DK IKKE skulle være blandt de første 100.

18/06/2015 - 19:01:33
Rene Larsen
Stormogul
Siden: december 2004
angelodk skrev:
Rene Larsen skrev: Apple Music kommer først 30/6 sammen med iOS 8.4 - først i bla. USA - hvornår det kommer til DK vides ikke pt.

Det bliver lanceret i 100 lande til at starte med, og man mener at DK skulle være med blandt dem. Der er ihvertfald ikke meldt noget ud om, at DK IKKE skulle være blandt de første 100.

Eneste Apple hjemmeside som har datoen 30/6 er den fra US - på resten står der "kommer snart"

18/06/2015 - 21:29:11
JLL
Stormogul
Siden: februar 2001
Rene Larsen skrev:
angelodk skrev:

Eneste Apple hjemmeside som har datoen 30/6 er den fra US - på resten står der "kommer snart"

I keynoten blev der sagt 100 lande 30/6. Flere med iOS 8.4 og 9 beta har allerede set velkomstskærm i Musik app med danske priser.

LinkedIn

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017