FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Nybegynder/switcher > Har købt ny iMac og indlæst backup fra MacBook pro Start et nyt emne

Har købt ny iMac og indlæst backup fra MacBook pro
28/05/2015 - 17:48:00
CrazyA
Let øvet
Siden: oktober 2014
Hej alle
Jeg har idag købt mig en iMac, og i den forbindelse indlæste jeg en sikkerhedskopi fra min Macbook Pro. Altså programmer/Bruger osv..... Dette gik også rigtig godt. Men mit problem er nu, at min iMac står til at hedde "Steens MacBook Pro" Når jeg ser den inde i finder. Det gør det sikkert også andre steder så.
Men det er jeg jo ikke int. i. Så nu vil jeg lige høre alle jer, hvordan jeg ændre den til at hedde ^Steens iMac" i stedet.
Undskylder på forhånd min uvidenhed.

Mvh Steen

iMac ME089 - Macbook Pro MD101 (8gb ram) - Apple TV 3 gen - Apple TV 4 Gen 32gb - iPhone 6s 64gb - iPad Air 32gb Wifi - Apple Watch Sport Black
Har købt ny iMac og indlæst backup fra MacBook pro
28/05/2015 - 17:53:51
CrazyA
Let øvet
Siden: oktober 2014
Undskyld alle
Har fundet ud af det :-) Ikke altid nemt at se skoven for bare træer

Ha' en dejlig aften

iMac ME089 - Macbook Pro MD101 (8gb ram) - Apple TV 3 gen - Apple TV 4 Gen 32gb - iPhone 6s 64gb - iPad Air 32gb Wifi - Apple Watch Sport Black

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017