FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Macnyt's officielle FAQ Start et nyt emne

Macnyt's officielle FAQ   - God grundlæggende viden; i ro og mag...
Q: Hvor er markedet og galleriet?

A: Begge er midlertidigt ude af drift (fra 04.10.2011) og ind til Macnyts server ustabilitet er fundet.

Q: Kan man søge på Macnyt?

A: Brug Google til at søge på Macnyt.

Q: Hvilken software og hardware afvikles Macnyt fra?

A: Macnyt afvikles fra en Mac med Mac OS X (10.7.x), WebDNA RDDb, ImageMagick og Perl mv.

Q: Er der Mac-nyheder på Macnyt?

A: Macnyt har ingen daglige nyheder. Nyheder fra branchen findes oftest på Macnyt's forum fundet af de mangle glade brugere

Q: Har du hørt om fænomenet [l4_l3]

A: Aldrig; hvad mener du? Shhhhh!

Q: Hvilken båndbredde har Macnyt til rådighed?

A: I dette øjeblik skulle Macnyt gerne have knap 2Mbit til rådighed i upstream kapacitet, hvilket gerne skulle være mere end rigeligt. Når Macnyt til tider er lidt langsommelig så er det helt igennem min skyld (PP) grundet tilsyneladende dårligt skrevet kode. Det har jeg så tænkt mig at gøre noget ved.

Q: Hvordan kan jeg skifte e-mail adressen på min Macnyt-profil?

A: Du kan ændre din emailadresse i samme område, hvor du ændrer dine profileoplysninger. Bemærk dog, at du ikke kan ændre dit brugernavn.

Q: Er der moderation på Macnyt og hvad er reglerne?

A: Ja, der er moderation på Macnyt). Reglerne er enkle: God opførsel er værdsat. Det modsatte giver problemer. Kan man ikke opføre sig ordenligt, så er der basis for suspendering eller udelukkende fra Macnyt.

Q: Må man reklamere for andre Mac-relaterede Mac-sites på Macnyt?

A: Macnyt har siden sin etablering og enda inden den tid været meget fokuseret på at støtte andre gode initiativer for Mac på det danske marked. Denne holdning eksisterer endnu og er baseret på gensidig respekt. Derfor; ret henvende til Macnyt for at udveksle gensidige forventninger og eventuelle aftaler inden promovering starter på Macnyt.

Q: Kan man redigere i et indlæg skrevet på Macnyts forum?

A: Ja, det kan man i op til 10 minutter efter man har skrevet det oprindelige indlæg. Efter 10 minutter kan indlægget ikke længere rettes eller redigeres. Herefter bør man, hvis nødvendigt ty til at skrive et nyt indlæg til forummet.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017